loader

پرسش های متداول

بیشترین سوالاتی که مشتریان از ما پرسیده اند

خرید نرم افزار انبار آنلاین بصورت اینترنتی است. شما از طریق سایت، منوی لیست قیمت وارد صفحه انتخاب پلن خرید می شوید. در این صفحه پس از انتخاب پلن مورد نظر، بر روی دکمه می خواهم این نرم افزار را سفارش دهم! کلیک کرده و پست الکترونیک همراه تلفن همراه خود را ثبت می کنید و دکمه نمایش صورتحساب رو میزنید و پس از آن بر روی دکمه پرداخت اینترنتی فشار داده و به صفحه بانک می روید. پس از پرداخت موفقیت آمیز همکاران ما با شما تماس می گیرند و بلافاصله شما می تونید از نرم افزار استفاده کنید.
آموزش خرید سریع
پس از انتخاب پلن خریداری شده و تکمیل فرم و فشار دادن دکمه نمابش صورتحساب، در آن صفحه می تونید کد تخفیف خود را وارد کنید تا صورتحساب شما بروز رسانی شود.
توجه کنید کدهای تخفیف فقط روی پلن سالیانه در نظر گرفته شده است.
نام کاربری و کلمه عبور ورود به دمو را فراموش کرده ام؟
لینک ورود به دمو
در این صفحه بر روی لینک فراموشی کلمه عبور فشار دهید و پست الکترونیک خودتون رو وارد کنید. سیستم بصورت خودکار ایمیل تغییر کلمه عبور را برای شما ارسال می کند. شما باید به پست الکترونیک خودتون مراجعه کنید و بر روی لینک ارسالی کلیک و در صفحه وارد شده پست الکترونیک و کلمه عبور جدید خودتان را ثبت کنید.
مشکل ورود به نسخه دمو ناشی از چند مورد است:
  1. نام کاربری و کلمه عبور اشتباه است: توجه کنید کلمه عبور به حروف بزرگ و کوچک حساس است
  2. مهلت تست دمو شما به پایان رسیده است: شما 30 روز مهلت استفاده از دمو را دارید. اگر می خواهید پس از اتمام اعتبار خود وارد سامانه شوید با شماره تلفن 02186024604 تماس بگیرید تا همکاران ما اعتبار محدود مجددی به حساب کاربری شما اختصاص دهند
  3. پست الکترونیک شما معتبر نیست: این امکان وجود دارد که شما اصلا دمو رو دریافت نکرده باشید و یا با آن ایمیل اقدام به دریافت دمو نکرده باشید. به قسمت دریافت دمو بروید و پست الکترونیک و تلفن همراه خودتون رو ثبت کنید. سیستم اگر پست الکترونیک شما تکراری باشد پیغام می دهد و می تونید طبق مراحل 1 و 2 عمل کنید. ولی اگر تکراری نباشد، حساب کاربری جدیدی برای ورود به دمو برای شما ایجاد می شود.
انبار آنلاین یکی از محصولات و سرویس های آنلاین دات نرم افزار است.
دات نرم افزار یک شرکت فعال در حوزه برنامه نویسی و تولید نرم افزار است. این شرکت عضو حقوقی نظام صنفی رایانه استان تهران است و تمامی فعالیت های آن مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
انبار آنلاین یک نرم افزار تحت وب انبارداری و مدیریت انبار است. در این نرم افزار می تونید آمار لحظه ای کالاها و اجناس خودتون رو داشته باشید و وابسته به مکان و زمان خاصی نیست فقط کافیه شما به اینترنت وصل بشید.
این نرم افزار محدودیتی از لحاظ تعداد کاربر، تعداد کالا، تعداد فرم، پهنای باند و ... ندارد.
انبار آنلاین بعلت استفاده از فضای ابری قیمت بسیار کمتری نسبت به نرم افزارهای ونیدوزی و خرید سرور و شبکه دارد.
در بخش مالی این نرم افزار می توان ارزش ریالی کالاهای انبار رو ثبت و مشاهده کنید و فاکتورهای خرید و فروش خودتون رو چاپ کنید.
همچنین سرور انبار آنلاین در ایران قرار دارد برای همین هم ترافیک آن نیم بها محاسبه می شود و از این بابت هم به نفع مصرف کننده و مشتری است.
نرم افزارهای آنلاین در سروری است که شما توسط مرورگر ها از آن استفاده می کنید و مانند نرم افزارهای ویندوزی برنامه ی خاص و نصب شده نیست. شما می توانید توسط هر دستگاهی (موبایل، تبلت، لپتاپ و کامپیوتر) و در هر مکانی به آن دسترسی پیدا کنید. نام کاربری و کلمه عبور تنها مواردی هستند که باید مراقب آن باشید.
لازم نیست برای مشاهده ی روند انبار، در محل آن حضور داشته باشید، در روزهای تعطیل و سفر می توانید بصورت آنلاین انبارداری کنید.
هزینه خرید سرور و حفاظت فیزیکی از سرور و کامپیوتر ها زیاد و سخت است، می توانید این هزینه ها و متخصص شبکه و IT را حذف کرده و نیروی کار را در جایی دیگر و مفید تر به کار گیرید.
همچنین درصورت بروز اختلال یا خطا، متخصصین شرکت بدون نیاز به مراجعه حضوری به مکان شما، مشکل را برطرف می کنند.
انبار آنلاین نرم افزار انبارداری تحت وب است که با ارایه خدمات آنلاین امکان بهره وری در انبارداری را بالا می برد. سامانه تحت وب انبار آنلاین به شکلی طراحی شده است که تمامی افراد با هر سطح دانش و هر نوع کالایی (محصول) بتوانند از آن به راحتی در هر زمان و مکان استفاده نمایند.
با پیشرفت علم و تکنولوژی و اینکه ضریب نفوذ اینترنت در ایران بالا رفته است و مردم به استفاده از سرویس های آنلاین و ابری عادت کرده اند، نرم افزارهای ویندوزی چاره ای ندارند جزء اینکه از رده خارج شوند و یا با مدل ابری مجدد روی کار بیاییند.
ما هم با استفاده از این خلاء ی که وجود داشت اقدام به تولید انبار آنلاین بر بستر وب نمودیم. تجربه های موفقی چون نرم افزارهای هوشمند سازی مدارس و آموزشگاه ها، اتوماسیون نوبت دهی، اتوماسیون رزرواسیون، اتوماسیون کاخانه و خط تولید هم به ما در این مسیر کمک کرد.
اگر انبارها فاصله زیادی از هم یا با دفتر مرکزی داشته باشند، امکان بهره وری از سرور در همه جا ممکن نیست. خرید سرور هزینه های زیادی دارد. هم چنین راه اندازی و مراقبت از سرور داخلی سخت است.
کابل کشی شبکه برای راه اندازی هر سیستم توسط متخصص شبکه نیاز است و این اتصال بین سیستم ها همراه نرم افزار های Firewall و امنیتی است تا ویروس و بد افزار ها از شبکه به سرور نفوذ نکند. متخصص شبکه باید بصورت دوره ای یا مقیم در شرکت باشد و از آن محافظت کند.
اینترنت با سرعت آپلود بالا نیاز دارد. (نت ها خانگی و شرکتی سرعت دانلود بالا دارند)
نکته ی دیگر امنیت محیط سرور است که باید خنک، دارای برق پایدار و تمیز و بدون گرد و غبار باشد. محل قرار گیری سرور امن باشد و از دسترس عموم دور باشد (ups). کلمه سرور با پایداری رابطه مستقیم دارد، سروری که پایدار نباشد بی معناست.
فراهم نکردن هر کدام از این موارد سیستم را مختل و عمر آن را کوتاه می کند.
همچنان اگر اصرار بر داشتن سرور شخصی دارید، می توانید سرور خود را به دیتا سنتر ها بسپرید تا محل نگهداری آن محیطی امن باشد. البته امکان خرید سرور اختصاصی و مجازی از همین شرکت های دیتا سنتر وجود دارد.
اما راه حل آسان تر استفاده از سرور نرم افزار انبار آنلاین است. محدوده وظایف و تعهدات، نگهداری و امنیت نرم افزار انبارداری شما تضمین خواهد شد و در قرارداد ذکر می شود.
در صورتی که سرور داشته باشید، متخصصین ما همخوانی سرور را بررسی و تایید کرده باشند می توانید انبار آنلاین را تهیه کنید و روی سرور شخصی خود استفاده کنید. البته در این حالت هزینه خرید نرم افزار بیشتر است و هزینه پشتیبانی بصورت جداگانه دریافت می شود.
شرایط انتقال نرم افزار بر سرور خصوصی در شهرستان ها فقط با اینترنت پر سرعت و در تهران بصورت حضوری نیز انجام خواهد شد.
نرم افزار انبارداری تحت وب انبار آنلاین بر پایه دات نت طراحی و پیاده سازی شده است.
سرور ما در مرکز داده و دیتاسنتر شرکت پارس آنلاین نگهداری می شود.
ما همواره سعی نموده ایم که بهترین و آسان ترین راه حل ها را در محصول خود قرار دهیم و از منوها و فرایندهای سخت جلوگیری کنیم ولی این امکان وجود دارد که محصول فعلی ما گره گشای شما نباشد.
در صورتی که محصول فعلی راه گشای کسب و کارتان نیست می توانید با شماره تلفن 02186024604 تماس گرفته و درخواست های خود را مطرح نمایید.
پس از بررسی درخواست ها هزینه و مدت زمان سفارشی سازی نرم افزار انبارداری به شما اعلام خواهد شد.
بستر فعالیت همه نرم افزارها، سخت افزار است و نرم افزاری عملکرد بهتری دارد که علاوه بر استاندارد نویسی، شرایط سخت افزاری مناسبی برایش فراهم شود. تیم فنی و پشتیبانی انبار آنلاین با نگهداری و مراقبت های منظم و از قبل تعریف شده، از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری اقدام می کند. ما به تعهدات خود بر مبنای قرارداد امضا شده وفادار هستیم.
نکته فوق العاده مهم فراهم نمودن شرایط مناسب جهت کارکرد نرم افزار انبارداری بر روی سرور شماست. همکاران بخش فنی ملزومات را به شما اعلام می نمایند و پس از حصول شرایط لازم و معرفی یک نفر رابط فنی، نرم افزار بر روی سرور شما مستقر می شود.
در ضمن در طول مدت قرار داد ما پشتیبان و مشاور شما هستیم. خیالتان راحت
بعلت قرارگیری نرم افزار در فضای ابری و استفاده از منابع مشخص سخت افزاری و پهنای باند، لازم است در سررسیدهای قرارداد، مالک نرم افزار اقدام به تمدید نماید.
جهت کسب اطلاعات بشتر در این زمینه می تونید به لینک زیر بروید و ویدئوی آن را مشاهده کنید
تمدید نرم افزارهای تحت وب
پشتیبانی انبار آنلاین اتوماتیک و روزانه دو مرتبه از داده ها، در فضای اختصاصی نرم افزار شما بک آپ می گیرد. در صورت بروز هر گونه مشکل با شرکت تماس گرفته و درخواست دسترسی را با کارشناسان مطرح کنید.
همچنین در اکثر فرم ها و صفحات امکان خروجی اکسل و PDF و یا حتی ارسال پست الکترونیک وجود دارد.
در ساعات اداری می توانید به دو صورت تلفنی و یا سیستم تیکتینگ سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید. ولی در باقی طول شبانه روز تنها از طریق سیستم تیکتینگ اقدام نمایید.
مشتریانی که اقدام به خرید نمایند، درون CRM شرکت عضو شده و از طریق آن می توانند تیکت ارسال نمایید.
طبق قرارداد منعقد شده، انبار آنلاین متعهد است هرگونه مشکل و اختلال در نرم افزار را حل نماید.
خیر، در قرار داد ارائه شده بین شرکت و مشتری این بند به وضوح مشخص است. در صورت ارائه ورژن جدید نرم افزار، تمامی مشتریان از آن بهره مند می شوند. البته این آپدیت شامل حال نرم افزارهای سفارشی و یا نرم افزارهایی که بر روی سرور شرکت نیست نمی شود.
خیر. انبار آنلاین یک نرم افزار تحت وب است و بر بستر کلود قرار دارد و از شما بابت نصب و راه اندازی هزینه ی اضافه ای دریافت نمی شود و شما همان مبلغ که در صفحه خرید نرم افزار وجود دارد می پردازید.
بله در صورتی که کالاهای خود را بصورت امانی به مشتریان خود ارائه می دهید، بهتر است از نرم افزارهای رزرواسیون استفاده کنید که مخصوص همین کار است. ولی در صورتی که تمایل دارید با نرم افزار انبارداری، کالاهای خود را به صورت امانی به مشتریان و کارمندان خود ارائه دهید می توانید در انبار آنلاین، یک انبار با نام امانی تعریف کنید و کالاها را برای مشتریان حواله کنید و هنگام تحویل رسید کنید. کاردکس هر کالا به تفکیک و برای هر مشتری به تفکیک ارائه می شود.
نکته: در صورتی که سوال شما در این صفحه قرار ندارد ، می تونید با ما در تماس باشید تماس با ما