loader

پرسش های متداول

می توانید بر روی لینک آموزش ویدئوی کلیک کنید و یا با شماره تلفن 02186024604 تماس بگیرید.
آموزش دریافت دمو
ممکن است شبکه های تلفن همراه شلوغ باشد و پیامک ثبت نام دیر به دست شما برسد. همچنین امکان دارد پیامک تبلیغاتی شماره تلفن همراه مورد نظر بسته باشد. در برخی موارد امکان ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات وجود ندارد.
همچنین لینک ثبت نام به پست الکترونیک ثبت شده ارسال می شود. لطفا تمامی پوشه های پست الکترونیک خود را کنترل بفرمایید.
در صورت عدم موفقیت، در چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.
در صورتی که شما قبلا در انبار آنلاین عضو شده باشید، می توانید به لینک فراموش کلمه عبور رفته و فراموشی رمز را کلیک نمایید.
در صفحه مورد نظر پست الکترونیک خود را وارد نمایید. سامانه لینک تغییر کلمه عبور را به پست الکترونیک شما ارسال می کند. با کلیک بر روی آن لینک، می توانید رمز عبور جدید خود را تعیین کنید و مجدد وارد پنل شوید.
انبار آنلاین یکی از محصولات آنلاین شرکت دات نرم افزار است. دات نرم افزار یک شرکت فعال در حوزه برنامه نویسی و تولید نرم افزار است و تمامی فعالیت های آن مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
وب سایت شرکت : دات نرم افزار
توصیه ما این است که حتما قبل از خرید نهایی یک ماه از دموی انبار آنلاین بصورت رایگان استفاده نمایید و بعد از آن اقدام به خرید کنید.
از تمایزات نرم افزار انبارداری انبار آنلاین با دیگر نرم افزارها باید مثال هایی مطرح شود و در این سوال به بررسی این تمایزات می پردازیم.
اکثر نرم افزارها بر اساس تعداد کاربر، تعداد مشتری، تعداد حواله ها، تعداد کالا و ... قیمت گذاری و پلن بندی می شوند. به طور مثال تعداد حواله های مجاز در یک دوره اشتراکی 1000 عدد می باشد و در صورتی که مشتری بخواهد حواله های بیشتری ثبت نماید باید اکانت خود را شارژ کند، مثلا برای هر 100 حواله بیشتر 100هزار تومان شارژ کند و یا تعداد کاربران را از 3 کاربر به 5 کاربر تغییر دهد باید هزینه ای معادل 500 هزار تومان پرداخت کند و البته این استراتژی فروش برای پایین آوردن تعرفه اولیه محصول است. این روش برای کسب و کارهای کوچک مناسب است.
محدوده استفاده از نرم افزارهای تحت ویندوز(همان سیستم عامل و کامپیوتر محل شرکت است) در صورتی که بخواهید از این محدوده فراتر بروید باید هزینه های بیشتری دهید، بطور مثال آنلاین شدن نرم افزار ویندوزی تحت شرایطی امکان پذیر است اما باید اینترنت با پهنای باند مناسب (سرعت آپلود بالا) نیز تهیه شود. قابل ذکر است که اینترنت های شرکت ها و موسسات معمولا از سرعت "دانلود بالا" استفاده می کنند.
انبار آنلاین محدوده وسیع و مقرون به صرفه ای در اختیارتان می گذارد. شما در این نرم افزار انبارداری محدودیتی در تعداد کاربران ، کالا، حواله و ... ندارید. علاوه بر این چون نرم افزار انبار آنلاین، آنلاین است، نیازی به گسترش پهنای باند یا مراقبت های این چنینی نخواهید داشت. در واقع از شما به ازای استفاده بیشتر، هزینه بیشتر دریافت نمی شود.
مزایا
  • تحت پوشش قرار دادن تمامی انبارهای فیزیکی
  • ثبت هرگونه مدل کالایی درون انبارها به تفکیک
  • سهولت در تولید و چاپ حواله های انبار و همچنین افزایش سرعت در ایجاد حواله های خروج
  • کدینگ کالا و استفاده از دستگاه بارکدخوان بصورت آنلاین که باعث ایجاد سرعت و دقت بیشتر می شود
  • جبران کمی و کسری انبارهای مختلف توسط فرآیند انتقال کالا بین انبارها
  • برای افزودن کاربر جدید به سامانه هزینه ای پرداخت نمی کنید، افزودن کاربر بدون محدودیت و با سمت های مختلف
  • شفافیت در حساب و کتاب طرف حساب (مشتریان)
  • بی نیازی از مخارج سنگین نگهداری سرور
  • دسترسی به نرم افزار انبارتان توسط هر دستگاهی با اتصال به اینترنت
  • نظارت و ردیابی فعالیت کارکنان
  • عدم نیاز به متخصص شبکه IT در مجموعه
  • بک آپ گیری روزانه و ساعتی
  • قابلیت سفارشی سازی نرم افزار برای امکان خاص مورد نیاز مشتری
مشخصات
  • امکان تعریف بینهایت انبار
  • تعریف گروه بندی کالا
  • تعریف واحد (لیتر، دستگاه، گرم و...)
  • تعریف واحد اصلی و فرعی بهمراه ضرایب
  • تعریف نام کشور یا برند کالا
  • ثبت انواع حواله و چاپ آن ها
  • کدینگ کالا
  • تعریف کاربران بدون محدودیت
  • کاردکس کالا
  • پروفایل طرف حساب
  • تعریف سال مالی
نرم افزارهای آنلاین در سروری است که شما توسط مرورگر ها از آن استفاده می کنید و مانند نرم افزارهای ویندوزی برنامه ی خاص و نصب شده نیست. شما می توانید توسط هر دستگاهی (موبایل، تبلت، لپتاپ و کامپیوتر) و در هر مکانی به آن دسترسی پیدا کنید. نام کاربری و کلمه عبور تنها مواردی هستند که باید مراقب آن باشید.
لازم نیست برای مشاهده ی روند انبار، در محل آن حضور داشته باشید، در روزهای تعطیل و سفر می توانید بصورت آنلاین انبارداری کنید.
هزینه خرید سرور و حفاظت فیزیکی از سرور و کامپیوتر ها زیاد و سخت است، می توانید این هزینه ها و متخصص شبکه و IT را حذف کرده و نیروی کار را در جایی دیگر و مفید تر به کار گیرید.
همچنین درصورت بروز اختلال یا خطا، متخصصین شرکت بدون نیاز به مراجعه حضوری به مکان شما، مشکل را برطرف می کنند.
انبار آنلاین نرم افزار انبارداری تحت وب است که با ارایه خدمات آنلاین امکان بهره وری در انبارداری را بالا می برد. سامانه تحت وب انبار آنلاین به شکلی طراحی شده است که تمامی افراد با هر سطح دانش و هر نوع کالایی (محصول) بتوانند از آن به راحتی در هر زمان و مکان استفاده نمایند.
حتما شما هم با روندهایی روبرو شده اید که برای دریافت دمو باید یک فرم مفصلی را تکمیل و یا مراجعه حضوری و یا حتی کاتالوگ ها را باید نگاه کنید ولی در انبار آنلاین شما 30 روز فرصت دارید به راحتی تمام قسمت های مختلف مورد نیاز در نرم افزار انبار را تست کنید، مشورت بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید.
می توانید از صفحه مربوط به نسخه عمومی و یا در میز کار خود نرم افزار، بر روی لینک خرید آنلاین کلیک نمایید.
پس از ورود به وب سایت فروشگاه دات نرم افزار، ابتدا اطلاعاتی هویتی خود را تکمیل نموده و سپس پلن مورد نظر را انتخاب می نمایید.
شما در پورتال مشتریان دات نرم افزار عضو خواهید شد و می توانید صورتحساب خود را پرداخت نمایید.
پس از پرداخت، همکاران ما با شما تماس گرفته و ظرف حداکثر یک روز کاری، نرم افزار را برای استفاده شما آماده خواهند نمود.
آموزش خرید نرم افزار
نسخه عمومی مناسب برای کسب و کار و شرکت هایی است که فرآیند و عملکردی ساده برای انبار خود می خواهند. هم چنین برای کسب و کار های نوپا مناسب است.
البته با افزودن امکانات و ماژول ها یا نسخه های دیگر انبار آنلاین می توانید برای کسب و کارهای بزرگ نیز بهره برد.
لیست پلن قیمت نرم افزار انبارداری را می توانید از اینجا مشاهده نمایید.
تعرفه نرم افزار انبارداری بصورت دائمی 5 میلیون و 364 هزار تومان، بصورت سالیانه مبلغ 534 هزار تومان و ماهانه 52 هزار تومان است. البته می توان یک ماه رایگان از نرم افزار انبارداری استفاده نمود و سپس اقدام به خرید نمود.
در صورتی که خواهان تغییرات و سفارشی سازی نرم افزار هستید، با شماره تلفن 02186024604 تماس بگیرید تا به شما پس از برآورد، اعلام قیمت شود.
اگر انبارها فاصله زیادی از هم یا با دفتر مرکزی داشته باشند، امکان بهره وری از سرور در همه جا ممکن نیست. خرید سرور هزینه های زیادی دارد. هم چنین راه اندازی و مراقبت از سرور داخلی سخت است.
کابل کشی شبکه برای راه اندازی هر سیستم توسط متخصص شبکه نیاز است و این اتصال بین سیستم ها همراه نرم افزار های Firewall و امنیتی است تا ویروس و بد افزار ها از شبکه به سرور نفوذ نکند. متخصص شبکه باید بصورت دوره ای یا مقیم در شرکت باشد و از آن محافظت کند.
اینترنت با سرعت آپلود بالا نیاز دارد. (نت ها خانگی و شرکتی سرعت دانلود بالا دارند)
نکته ی دیگر امنیت محیط سرور است که باید خنک، دارای برق پایدار و تمیز و بدون گرد و غبار باشد. محل قرار گیری سرور امن باشد و از دسترس عموم دور باشد (ups). کلمه سرور با پایداری رابطه مستقیم دارد، سروری که پایدار نباشد بی معناست.
فراهم نکردن هر کدام از این موارد سیستم را مختل و عمر آن را کوتاه می کند.
همچنان اگر اصرار بر داشتن سرور شخصی دارید، می توانید سرور خود را به دیتا سنتر ها بسپرید تا محل نگهداری آن محیطی امن باشد. البته امکان خرید سرور اختصاصی و مجازی از همین شرکت های دیتا سنتر وجود دارد.
اما راه حل آسان تر استفاده از سرور نرم افزار انبار آنلاین است. محدوده وظایف و تعهدات، نگهداری و امنیت نرم افزار انبارداری شما تضمین خواهد شد و در قرارداد ذکر می شود.
در صورتی که سرور داشته باشید، متخصصین ما همخوانی سرور را بررسی و تایید کرده باشند می توانید انبار آنلاین را تهیه کنید و روی سرور شخصی خود استفاده کنید. البته در این حالت هزینه خرید نرم افزار بیشتر است و هزینه پشتیبانی بصورت جداگانه دریافت می شود.
شرایط انتقال نرم افزار بر سرور خصوصی در شهرستان ها فقط با اینترنت پر سرعت و در تهران بصورت حضوری نیز انجام خواهد شد.
نرم افزار انبارداری تحت وب انبار آنلاین بر پایه دات نت طراحی و پیاده سازی شده است.
سرور ما در مرکز داده و دیتاسنتر شرکت پارس آنلاین نگهداری می شود.
ما همواره سعی نموده ایم که بهترین و آسان ترین راه حل ها را در محصول خود قرار دهیم و از منوها و فرایندهای سخت جلوگیری کنیم ولی این امکان وجود دارد که محصول فعلی ما گره گشای شما نباشد.
در صورتی که محصول فعلی راه گشای کسب و کارتان نیست می توانید با شماره تلفن 02186024604 تماس گرفته و درخواست های خود را مطرح نمایید.
پس از بررسی درخواست ها هزینه و مدت زمان سفارشی سازی نرم افزار انبارداری به شما اعلام خواهد شد.
بستر فعالیت همه نرم افزارها، سخت افزار است و نرم افزاری عملکرد بهتری دارد که علاوه بر استاندارد نویسی، شرایط سخت افزاری مناسبی برایش فراهم شود. تیم فنی و پشتیبانی انبار آنلاین با نگهداری و مراقبت های منظم و از قبل تعریف شده، از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری اقدام می کند. ما به تعهدات خود بر مبنای قرارداد امضا شده وفادار هستیم.
نکته فوق العاده مهم فراهم نمودن شرایط مناسب جهت کارکرد نرم افزار انبارداری بر روی سرور شماست. همکاران بخش فنی ملزومات را به شما اعلام می نمایند و پس از حصول شرایط لازم و معرفی یک نفر رابط فنی، نرم افزار بر روی سرور شما مستقر می شود.
در ضمن در طول مدت قرار داد ما پشتیبان و مشاور شما هستیم. خیالتان راحت
بعلت قرارگیری نرم افزار در فضای ابری و استفاده از منابع مشخص سخت افزاری و پهنای باند، لازم است در سررسیدهای قرارداد، مالک نرم افزار اقدام به تمدید نماید.
تعرفه تمدید سالیانه نرم افزار بر اساس قیمت خرید سال اول محاسبه می شود.
پشتیبانی انبار آنلاین اتوماتیک و روزانه دو مرتبه از داده ها، در فضای اختصاصی نرم افزار شما بک آپ می گیرد. در صورت بروز هر گونه مشکل با شرکت تماس گرفته و درخواست دسترسی را با کارشناسان مطرح کنید.
همچنین در اکثر فرم ها و صفحات امکان خروجی اکسل و PDF و یا حتی ارسال پست الکترونیک وجود دارد.
در ساعات اداری می توانید به دو صورت تلفنی و یا سیستم تیکتینگ سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید. ولی در باقی طول شبانه روز تنها از طریق سیستم تیکتینگ اقدام نمایید.
مشتریانی که اقدام به خرید نمایند، درون CRM شرکت عضو شده و از طریق آن می توانند تیکت ارسال نمایید.
طبق قرارداد منعقد شده، انبار آنلاین متعهد است هرگونه مشکل و اختلال در نرم افزار را حل نماید.
همانطور که از اسم این پلن مشخص است، در این پلن خریداران می توانند بصورت دائمی و تا هر زمان که خودشان بخواهند از نرم افزار استفاده کنند و تاریخ انقضایی برای این پلن وجود ندارد. تمامی خدمات و آپدیت های صورت گرفته نیز شامل این گروه از خریداران نیز می شود.
خیر، در قرار داد ارائه شده بین شرکت و مشتری این بند به وضوح مشخص است. در صورت ارائه ورژن جدید نرم افزار، تمامی مشتریان از آن بهره مند می شوند. البته این آپدیت شامل حال نرم افزارهای سفارشی و یا نرم افزارهایی که بر روی سرور شرکت نیست نمی شود.
بله در صورتی که کالاهای خود را بصورت امانی به مشتریان خود ارائه می دهید، بهتر است از نرم افزارهای رزرواسیون استفاده کنید که مخصوص همین کار است. ولی در صورتی که تمایل دارید با نرم افزار انبارداری، کالاهای خود را به صورت امانی به مشتریان ارائه دهید می توانید در انبار آنلاین، یک انبار با نام امانی تعریف کنید و کالاها را برای مشتریان حواله کنید و هنگام تحویل رسید کنید. کاردکس هر کالا به تفکیک و برای هر مشتری به تفکیک ارائه می شود.
نکته: در صورت تمایل می توانید مطالب بلاگ انبار آنلاین را نیز مطالعه بفرمایید.