سوالات متداول

خرید محصول

خرید نرم افزار انبار آنلاین بصورت اینترنتی است. شما از طریق سایت، منوی لیست قیمت وارد صفحه انتخاب پلن خرید می شوید. در این صفحه پس از انتخاب پلن مورد نظر، بر روی دکمه می خواهم این نرم افزار را سفارش دهم! کلیک کرده و پست الکترونیک همراه تلفن همراه خود را ثبت می کنید و دکمه نمایش صورتحساب رو میزنید و پس از آن بر روی دکمه پرداخت اینترنتی فشار داده و به صفحه بانک می روید. پس از پرداخت موفقیت آمیز همکاران ما با شما تماس می گیرند و بلافاصله شما می تونید از نرم افزار استفاده کنید.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

پس از انتخاب پلن خریداری شده و تکمیل فرم و فشار دادن دکمه نمابش صورتحساب، در آن صفحه می تونید کد تخفیف خود را وارد کنید تا صورتحساب شما بروز رسانی شود. توجه کنید کدهای تخفیف فقط روی پلن سالیانه در نظر گرفته شده است.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

نسخه داروخانه مناسب شماست. تاریخ انقضا، بچ نامبر و 4 دسته بندی در نسخه داروخانه وجود دارد. برای مشاهده امکانات دیگر دمو آن را دریافت کنید.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

بله، ماژول مالی قیمت کلی کالا ها و انبار را در اختیارتان می گذارد. می توانید قیمت ورود و خروج را وارد کنید. گزارش های ریالی را جداگانه ببینید.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

تمدید نسخه یکماهه امکان پذیر نمی باشد. چراکه این پلن برای تست است. اما تبدیل آن به پلن های یکساله، دو و سه ساله امکان پذیر است.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/27

خیر. امکان تبدیل پلن های یکساله به یکماهه وجود ندارد.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/27
عمومی

مشکل ورود به نسخه دمو ناشی از چند مورد است: نام کاربری و کلمه عبور اشتباه است: توجه کنید کلمه عبور به حروف بزرگ و کوچک حساس است مهلت تست دمو شما به پایان رسیده است: شما 30 روز مهلت استفاده از دمو را دارید. اگر می خواهید پس از اتمام اعتبار خود وارد سامانه شوید با شماره تلفن 02186024604 تماس بگیرید تا همکاران ما اعتبار محدود مجددی به حساب کاربری شما اختصاص دهند پست الکترونیک شما معتبر نیست: این امکان وجود دارد که شما اصلا دمو رو دریافت نکرده باشید و یا با آن پست الکترونیک اقدام به دریافت دمو نکرده باشید. به قسمت دریافت دمو بروید و پست الکترونیک و تلفن همراه خودتون رو ثبت کنید. سیستم اگر پست الکترونیک شما تکراری باشد پیغام می دهد و می تونید طبق مراحل 1 و 2 عمل کنید. ولی اگر تکراری نباشد، حساب کاربری جدیدی برای ورود به دمو برای شما ایجاد می شود.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

ورود به دمو

در این صفحه بر روی لینک فراموشی کلمه عبور فشار دهید و پست الکترونیک خودتون رو وارد کنید. سیستم بصورت خودکار پست الکترونیک تغییر کلمه عبور را برای شما ارسال می کند. شما باید به پست الکترونیک خودتون مراجعه کنید و بر روی لینک ارسالی کلیک و در صفحه وارد شده پست الکترونیک و کلمه عبور جدید خودتان را ثبت کنید.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

انبار آنلاین یکی از محصولات و سرویس های آنلاین دات نرم افزار است. دات نرم افزار یک شرکت فعال در حوزه برنامه نویسی و تولید نرم افزار است. این شرکت عضو حقوقی نظام صنفی رایانه استان تهران است و تمامی فعالیت های آن مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

انبار آنلاین یک نرم افزار تحت وب انبارداری و مدیریت انبار است. در این نرم افزار می تونید آمار لحظه ای کالاها و اجناس خودتون رو داشته باشید و وابسته به مکان و زمان خاصی نیست فقط کافیه شما به اینترنت وصل بشید. این نرم افزار محدودیتی از لحاظ تعداد کاربر، تعداد کالا، تعداد فرم، پهنای باند و ... ندارد. انبار آنلاین بعلت استفاده از فضای ابری قیمت بسیار کمتری نسبت به نرم افزارهای ویندوزی و خرید سرور و شبکه دارد. در بخش مالی این نرم افزار می توان ارزش ریالی کالاهای انبار رو ثبت و مشاهده کنید و فاکتورهای خرید و فروش خودتون رو چاپ کنید. همچنین سرور انبار آنلاین در ایران قرار دارد برای همین هم ترافیک آن نیم بها محاسبه می شود و از این بابت هم به نفع مصرف کننده و مشتری است.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

نرم افزارهای آنلاین در سروری است که شما توسط مرورگر ها از آن استفاده می کنید و مانند نرم افزارهای ویندوزی برنامه ی خاص و نصب شده نیست. شما می توانید توسط هر دستگاهی (موبایل، تبلت، لپتاپ و کامپیوتر) و در هر مکانی به آن دسترسی پیدا کنید. نام کاربری و کلمه عبور تنها مواردی هستند که باید مراقب آن باشید. لازم نیست برای مشاهده ی روند انبار، در محل آن حضور داشته باشید، در روزهای تعطیل و سفر می توانید بصورت آنلاین انبارداری کنید. هزینه خرید سرور و حفاظت فیزیکی از سرور و کامپیوتر ها زیاد و سخت است، می توانید این هزینه ها و متخصص شبکه و IT را حذف کرده و نیروی کار را در جایی دیگر و مفید تر به کار گیرید. همچنین درصورت بروز اختلال یا خطا، متخصصین شرکت بدون نیاز به مراجعه حضوری به مکان شما، مشکل را برطرف می کنند. انبار آنلاین نرم افزار انبارداری تحت وب است که با ارایه خدمات آنلاین امکان بهره وری در انبارداری را بالا می برد. سامانه تحت وب انبار آنلاین به شکلی طراحی شده است که تمامی افراد با هر سطح دانش و هر نوع کالایی (محصول) بتوانند از آن به راحتی در هر زمان و مکان استفاده نمایند.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

با پیشرفت علم و تکنولوژی و اینکه ضریب نفوذ اینترنت در ایران بالا رفته است و مردم به استفاده از سرویس های آنلاین و ابری عادت کرده اند، نرم افزارهای ویندوزی چاره ای ندارند جزء اینکه از رده خارج شوند و یا با مدل ابری مجدد روی کار بیاییند. ما هم با استفاده از این خلاء ی که وجود داشت اقدام به تولید انبار آنلاین بر بستر وب نمودیم. تجربه های موفقی چون نرم افزارهای هوشمند سازی مدارس و آموزشگاه ها، اتوماسیون نوبت دهی، اتوماسیون رزرواسیون، اتوماسیون کاخانه و خط تولید هم به ما در این مسیر کمک کرد.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

اگر انبار ها فاصله زیادی از هم یا با دفتر مرکزی داشته باشند، امکان بهره وری از سرور در همه جا ممکن نیست. خرید سرور هزینه های زیادی دارد. هم چنین راه اندازی و مراقبت از سرور داخلی سخت است. کابل کشی شبکه برای راه اندازی هر سیستم توسط متخصص شبکه نیاز است و این اتصال بین سیستم ها همراه نرم افزار های Firewall و امنیتی است تا ویروس و بد افزار ها از شبکه به سرور نفوذ نکند. متخصص شبکه باید بصورت دوره ای یا مقیم در شرکت باشد و از آن محافظت کند. اینترنت با سرعت آپلود بالا نیاز دارد. (نت ها خانگی و شرکتی سرعت دانلود بالا دارند) نکته ی دیگر امنیت محیط سرور است که باید خنک، دارای برق پایدار و تمیز و بدون گرد و غبار باشد. محل قرار گیری سرور امن باشد و از دسترس عموم دور باشد (ups). کلمه سرور با پایداری رابطه مستقیم دارد، سروری که پایدار نباشد بی معناست. فراهم نکردن هر کدام از این موارد سیستم را مختل و عمر آن را کوتاه می کند. همچنان اگر اصرار بر داشتن سرور شخصی دارید، می توانید سرور خود را به دیتا سنتر ها بسپرید تا محل نگهداری آن محیطی امن باشد. البته امکان خرید سرور اختصاصی و مجازی از همین شرکت های دیتا سنتر وجود دارد. اما راه حل آسان تر استفاده از سرور نرم افزار انبار آنلاین است. محدوده وظایف و تعهدات، نگهداری و امنیت نرم افزار انبارداری شما تضمین خواهد شد و در قرارداد ذکر می شود. در صورتی که سرور داشته باشید، متخصصین ما همخوانی سرور را بررسی و تایید کرده باشند می توانید انبار آنلاین را تهیه کنید و روی سرور شخصی خود استفاده کنید. البته در این حالت هزینه خرید نرم افزار بیشتر است و هزینه پشتیبانی بصورت جداگانه دریافت می شود. شرایط انتقال نرم افزار بر سرور خصوصی در شهرستان ها فقط با اینترنت پر سرعت و در تهران بصورت حضوری نیز انجام خواهد شد.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

سرور ما در مرکز داده و دیتاسنتر شرکت پارس آنلاین نگهداری می شود.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

خیر، در قرار داد ارائه شده بین شرکت و مشتری این بند به وضوح مشخص است. در صورت ارائه ورژن جدید نرم افزار، تمامی مشتریان از آن بهره مند می شوند. البته این آپدیت شامل حال نرم افزارهای سفارشی و یا نرم افزارهایی که بر روی سرور شرکت نیست نمی شود.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

خیر. انبار آنلاین یک نرم افزار تحت وب است و بر بستر کلود قرار دارد و از شما بابت نصب و راه اندازی هزینه ی اضافه ای دریافت نمی شود و شما همان مبلغ که در صفحه خرید نرم افزار وجود دارد می پردازید.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

بله درون نرم افزار خریداری شده و یا حتی در دمو دسترسی به فیلم های آموزشی وجود دارد که شما می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14
پشتیبانی

به علت قرارگیری نرم افزار در فضای ابری و استفاده از منابع مشخص سخت افزاری و پهنای باند، لازم است در سررسیدهای قرارداد، مالک نرم افزار اقدام به تمدید نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می تونید به لینک زیر بروید و ویدئوی آن را مشاهده کنید تمدید نرم افزارهای تحت وب

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

پشتیبانی انبار آنلاین اتوماتیک و روزانه دو مرتبه از داده ها، در فضای اختصاصی نرم افزار شما بک آپ می گیرد. در صورت بروز هر گونه مشکل با شرکت تماس گرفته و درخواست دسترسی را با کارشناسان مطرح کنید. همچنین در اکثر فرم ها و صفحات امکان خروجی اکسل و PDF و یا حتی ارسال پست الکترونیک وجود دارد.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

در ساعات اداری می توانید به دو صورت تلفنی و یا سیستم تیکتینگ سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید. ولی در باقی طول شبانه روز تنها از طریق سیستم تیکتینگ اقدام نمایید. مشتریانی که اقدام به خرید نمایند، درون CRM شرکت عضو شده و از طریق آن می توانند تیکت ارسال نمایید. طبق قرارداد منعقد شده، انبار آنلاین متعهد است هرگونه مشکل و اختلال در نرم افزار را حل نماید.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

در پورتال خود تیکتی با همین موضوع ارسال نمایید. بخش مالی پاسخگوی نیاز شما هستند.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

بله. نسخه پشتیبان می تواند بک آپ مد نظر شما باشد. در هر زمانی که بخواهید می توانید بصورت اکسل و هر تاریخی بخواهید بک آپ تهیه کنید. علاوه بر این شرکت روزانه دو مرتبه بکاپ گیری انجام می دهد که بازیابی آن در نرم افزار انبار آنلاین خواهد بود.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

شما می توانید دسترسی نقش مورد نظر را فقط مشاهده گزارش ها قرار داده و به کاربر متصل کنید.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

بله. به کاربران حق امضا دهید. در پرینت فرم ها قابل مشاهده است.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

در حال حاضر خیر. اما این امکان قابل پیاده سازی است. هزینه خرید پنل پیامک و ساخت این ماژول به عهده مشتری است.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

بله امکان انبارگردانی وجود دارد. شما باید فرم نهایی نشده نداشته باشید تا بتوانید از انبارگردانی استفاده کنید. برای انبارگردانی می توانید یک، دو و یا سه مرحله تعیین کنید و سپس اقدام به شمارش نمایید. شمارش را با اکسل وارد کنید. در انتها هم کم و کسری بصورت رسید و حواله اتوماتیک صادر می شود.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

پایداری سرور Uptime 99/99 است و زمان قطعی ندارد. اما در صورت بروز مشکل اطلاع رسانی شده و در صورت ادامه پیدا کردن، اطلاعات شما را در فضایی دیگر در اختیارتان قرار خواهیم داد. علاوه بر این قطعی های خارج از محدوده تعهدات شرکت باشد (قطعی اینترنت کشور، قطعی نت و ...) مسئولیتی نخواهیم داشت.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14
فنی

نرم افزار انبارداری تحت وب انبار آنلاین بر پایه دات نت طراحی و پیاده سازی شده است.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

ما همواره سعی نموده ایم که بهترین و آسان ترین راه حل ها را در محصول خود قرار دهیم و از منوها و فرایندهای سخت جلوگیری کنیم ولی این امکان وجود دارد که محصول فعلی ما گره گشای شما نباشد. در صورتی که محصول فعلی راه گشای کسب و کارتان نیست می توانید با شماره تلفن 02186024604 تماس گرفته و درخواست های خود را مطرح نمایید. پس از بررسی درخواست ها هزینه و مدت زمان سفارشی سازی نرم افزار انبارداری به شما اعلام خواهد شد.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

بستر فعالیت همه نرم افزارها، سخت افزار است و نرم افزاری عملکرد بهتری دارد که علاوه بر استاندارد نویسی، شرایط سخت افزاری مناسبی برایش فراهم شود. تیم فنی و پشتیبانی انبار آنلاین با نگهداری و مراقبت های منظم و از قبل تعریف شده، از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری اقدام می کند. ما به تعهدات خود بر مبنای قرارداد امضا شده وفادار هستیم. نکته فوق العاده مهم فراهم نمودن شرایط مناسب جهت کارکرد نرم افزار انبارداری بر روی سرور شماست. همکاران بخش فنی ملزومات را به شما اعلام می نمایند و پس از حصول شرایط لازم و معرفی یک نفر رابط فنی، نرم افزار بر روی سرور شما مستقر می شود. در ضمن در طول مدت قرار داد ما پشتیبان و مشاور شما هستیم. خیالتان راحت

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

بله در صورتی که کالاهای خود را بصورت امانی به مشتریان خود ارائه می دهید، بهتر است از نرم افزارهای رزرواسیون استفاده کنید که مخصوص همین کار است. ولی در صورتی که تمایل دارید با نرم افزار انبارداری، کالاهای خود را به صورت امانی به مشتریان و کارمندان خود ارائه دهید می توانید در انبار آنلاین، یک انبار با نام امانی تعریف کنید و کالاها را برای مشتریان حواله کنید و هنگام تحویل رسید کنید. کاردکس هر کالا به تفکیک و برای هر مشتری به تفکیک ارائه می شود.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

خیر متاسفانه در حال حاضر این قابلیت بصورت کامل وجود ندارد. اما API در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید با ساخت و ویرایش پلاگین یا افزونه وردپرسی، انبار را به سایت خود متصل کنید.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

بله، توی نسخه فعلی امکانش هست که یک انبار امانی تعریف و به طرف حساب فرم خروج یا حواله زد و وقتی پس آورد، فرم ورود یا رسید بزنیم. در قسمت طرف حساب میشه اطلاعات ریز حواله و رسید وی رو دید؛ همچنین توی کاردکس کالا میشه رهگیری کرد اون کالا الان کجاست.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

بله. در صورت دریافت ماژول خرید و تدارکات می توانید از این امکان بهره مند شوید. نرم افزار درخواست کالا بصورت الکترونیکی بوده و می توان در پروسه درخواست تنظیمات و سطح های دسترسی را تعریف کرد. برای مشاهده روند درخواست ویدئو آموزشی آن را ببینید.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

شما هر زمان که بخواهید می توانید از موجودی، تعداد حواله یا رسید، مبادلات با یک طرف حساب، تعداد کالا و ... گزارش لازم را بگیرید. از منوهای گزارش های تعدادی، گزارش های ریالی و طرف حساب ... همچنین می توانید از طریق اکسل خروجی گزارش را دریافت یا به صورت pdf ببینید. نسخه پشتیبان نیز از تمامی فرم ها و موجودی ها بصورت تاریخی این امکان را به شما می دهد.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

بله. از منو چاپ بارکد بصورت دسته ای می توانید بارکد چاپ کنید. همچنین در فرم های ورود و خروج بصورت تعدادی می توانید بارکد ها را چاپ و لیبل پرینت بگیرید.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

بله. بعد از تعریف نقش و کاربر، می توانید انبارهای مد نظر را به کاربران تخصیص دهید.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

در صورتی که به نقش او فعالیت و منوی گزارشات را داده باشید؛ بله. مشاهده همه انبار ها از منو گزارش های تعدادی.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

بله. ماژول تصویر کالا را تهیه کنید و در فرم ها، کالا ها و همه ی بخش های نرم افزار تصاویر کالا ها را مشاهده خواهید کرد.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

خیر، درسته که حجم دیتابیس و فایل های بک آپ گیری که سمت ما هستند افزایش می یابد. اما در نرم افزار واکشی بصورت دوره کاری می باشد. جداول پیجینگ و تعداد در صفحه دارند. به همین دلایل تغییری در سرعت نرم افزار رخ نخواهد داد.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

بله این امکان وجود دارد. اگر کالا دارای دو واحد باشد این محاسبات بصورت خودکار انجام و موجودی فرعی نمایش داده می شود.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

موجودی اولیه همان کالاهایی است که در انبار خود، از قبل دارید که طرف حساب مشخصی هم ندارند و یا در شروع کارتان در نرم افزار نیازمند ثبت کلی است. ثبت موجودی اولیه برای هر کالا تنها یکبار اول، بعد از ایجاد کالا امکان پذیر است. ثبت رسید یا فرم ورود شامل تمامی ورود ها به انبار است. همچنین طرف حساب دارد.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

در حال حاضر این امکان وجود ندارد. اما می توانید درخواست خود را سفارشی سازی کرده و تاریخ انقضا را اضافه کنید.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

در حال حاضر خیر. نرم افزار تولید شامل این امکان می باشد. می توانید این بخش را در انبار آنلاین سفارشی سازی کنید.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

بله. انبار شما تک واحدی نیست. یعنی ممکن است بصورت تکی و یا بسته ای خروج و ورود داشته باشید. در انبار از دو واحدی استفاده کرده، ضریب تعیین کنید و بر اساس واحد اول یا دوم ورود و خروج دهید.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14

بله. شما می توانید با انبار ها و همچنین تعریف نوع فرم، فروشگاه و انواع فروش خود را اینگونه طبقه بندی کنید تا بتوانید گزارش های مجزا از آن ها بگیرید.

آخرین بروزرسانی: 1401/10/14
قرارداد

بر اساس پلن های خریداری شده و از تاریخ پرداخت هر مشتری مدت استفاده از انبار آنلاین برای آن ها مشخص می شود. یک ماه مانده به اتمام قرارداد تیم پشتیبانی برای تمدید قرارداد با شما تماس خواهند گرفت.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

مبلغ قرارداد در هنگام خرید توسط سایت مشخص می شود و بعد از اقدام به پرداخت و مشاهده صورتحساب قرارداد شما میان انبار آنلاین و خریدار شکل گرفته است. مبلغ تمام شده محصول همان مبلغ ارائه شده در فاکتور بعلاوه مالیات ارزش افزوده است؛ و هزینه های جانبی دیگر مانند نصب و راه‌اندازی برای مشتری صفر است. در صورت تمایل برای دریافت فاکتور رسمی درخواست خود را به شرکت ابلاغ نمائید.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

نگام خرید نرم افزار پیش فاکتور به شما نمایش داده می شود. صدور پیش فاکتور و نمایش آن بمنزله خرید نهایی نبوده و با تغییر قیمت ها پیش فاکتور به روزرسانی می شود. کد های تخفیف نیز تاریخ انقضا دارند و پس از انقضای آن قابل اعمال نمی باشند. نرم افزار هنگامی خریداری می شود که پرداخت موفقیت آمیز از طرف بانک صادر شود.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

تعرفه پلن های نرم‌ افزار و لیست قیمت با توجه به نوسانات بازار در قیمت خرید سرور و سخت افزار و ... هر ساله در بهمن ماه تعیین می گردد. مشتریان موظف اند آخرین قیمت را هنگام خرید مورد توجه قرار دهند. سفارشی سازی در صورت سفارشی سازی محصول مشتری موظف است هزینه مشخص شده را در هنگام نصب و پیاده سازی آن امکان، پرداخت کند.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

با توجه به ماهیت نرم ‌افزار انبار آنلاین که در بستر سرور اختصاصی شرکت قرار گرفته است، هزینه تمدید به قیمت روز پلن های درج شده در سایت می باشد.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

اطلاعات شما پس از پایان قرارداد به مدت محدود نگهداری می شود. پلن های یک ماهه، یک هفته و پلن سالیانه، ‌یک ماه. شرکت بعد از مدت مشخص شده تعهد و مسئولیتی در قبال پاک شدن داده های مشتری ندارد.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

حفظ و نگهداری از داده ها و سرور بخش اصلی پشتیبانی می باشد. بک آپ گیری در انبار آنلاین بصورت روزانه چندین مرتبه انجام می شود. تیم پشتیانی بصورت شبانه روزی از طریق تیکت در پورتال و در ساعات اداری (9 الی 16) پاسخگوی سوالات و مسائل فنی شما هستند.
رفع خطای سیستمی به عهده شرکت بوده و در صورت بروز مشکل با تیم فنی تماس حاصل فرمائید.
آپدیت و نسخه های جدید نرم‌افزار اتوماتیک برای همه مشتریان انبار آنلاین انجام می شود.
لازم به ذکر است آپدیت ها در سرورهای شخصی شامل هزینه خواهند بود.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14

شرکت حق تغییر این سند قوانین و مقررات را در هر زمان که بخواهد، از طریق تغییر این سند در وب سایت، برای خود محفوظ می‌ دارد. ما به شما توصیه می‌کنیم که به صورت دوره ای برای اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید. پس از هر تغییر فرض ما بر این است که شما، آن تغییر را پذیرفته اید. نسخه قابل استناد این سند قوانین و مقررات آخرین نسخه ای که در سایت موجود است، خواهد بود.

آخرین بروزرسانی: 1401/09/14
مشاوره سفارشی سازی

برای سفارشی سازی و اتوماتیک کردن مراحل کسب و کار شما یا مواردی که تا به حال به نرم افزار تبدیل نشده اند، می توانید با تیم ما در تماس باشید.

آموزش آنلاین

در نرم افزار انبار آنلاین تمامی مراحل و نکات لازم برای کاربری نرم افزار بصورت ویدئویی قرار دارد. اما اگر احساس می کنید کافی نبوده، می توانید وقت آموزش آنلاین تنظیم کنید.