قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

بر اساس پلن های خریداری شده و از تاریخ پرداخت هر مشتری مدت استفاده از انبار آنلاین برای آن ها مشخص می شود. یک ماه مانده به اتمام قرارداد تیم پشتیبانی برای تمدید قرارداد با شما تماس خواهند گرفت.

مبلغ قرارداد در هنگام خرید توسط سایت مشخص می شود و بعد از اقدام به پرداخت و مشاهده صورتحساب قرارداد شما میان انبار آنلاین و خریدار شکل گرفته است. مبلغ تمام شده محصول همان مبلغ ارائه شده در فاکتور بعلاوه مالیات ارزش افزوده است؛ و هزینه های جانبی دیگر مانند نصب و راه‌اندازی برای مشتری صفر است. در صورت تمایل برای دریافت فاکتور رسمی درخواست خود را به شرکت ابلاغ نمائید.

نگام خرید نرم افزار پیش فاکتور به شما نمایش داده می شود. صدور پیش فاکتور و نمایش آن بمنزله خرید نهایی نبوده و با تغییر قیمت ها پیش فاکتور به روزرسانی می شود. کد های تخفیف نیز تاریخ انقضا دارند و پس از انقضای آن قابل اعمال نمی باشند. نرم افزار هنگامی خریداری می شود که پرداخت موفقیت آمیز از طرف بانک صادر شود.

تعرفه پلن های نرم‌ افزار و لیست قیمت با توجه به نوسانات بازار در قیمت خرید سرور و سخت افزار و ... هر ساله در بهمن ماه تعیین می گردد. مشتریان موظف اند آخرین قیمت را هنگام خرید مورد توجه قرار دهند. سفارشی سازی در صورت سفارشی سازی محصول مشتری موظف است هزینه مشخص شده را در هنگام نصب و پیاده سازی آن امکان، پرداخت کند.

با توجه به ماهیت نرم ‌افزار انبار آنلاین که در بستر سرور اختصاصی شرکت قرار گرفته است، هزینه تمدید به قیمت روز پلن های درج شده در سایت می باشد.

اطلاعات شما پس از پایان قرارداد به مدت محدود نگهداری می شود. پلن های یک ماهه، یک هفته و پلن سالیانه، ‌یک ماه. شرکت بعد از مدت مشخص شده تعهد و مسئولیتی در قبال پاک شدن داده های مشتری ندارد.

حفظ و نگهداری از داده ها و سرور بخش اصلی پشتیبانی می باشد. بک آپ گیری در انبار آنلاین بصورت روزانه چندین مرتبه انجام می شود. تیم پشتیانی بصورت شبانه روزی از طریق تیکت در پورتال و در ساعات اداری (9 الی 16) پاسخگوی سوالات و مسائل فنی شما هستند.
رفع خطای سیستمی به عهده شرکت بوده و در صورت بروز مشکل با تیم فنی تماس حاصل فرمائید.
آپدیت و نسخه های جدید نرم‌افزار اتوماتیک برای همه مشتریان انبار آنلاین انجام می شود.
لازم به ذکر است آپدیت ها در سرورهای شخصی شامل هزینه خواهند بود.

شرکت حق تغییر این سند قوانین و مقررات را در هر زمان که بخواهد، از طریق تغییر این سند در وب سایت، برای خود محفوظ می‌ دارد. ما به شما توصیه می‌کنیم که به صورت دوره ای برای اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید. پس از هر تغییر فرض ما بر این است که شما، آن تغییر را پذیرفته اید. نسخه قابل استناد این سند قوانین و مقررات آخرین نسخه ای که در سایت موجود است، خواهد بود.
قرارداد
بسمه تعالی
عنوان قرارداد

قرارداد فروش و پشتيبانی نرم افزار انبار آنلاین

ماده 1- مشخصات طرفین قرارداد
  • این قرارداد فی مابین شرکت:
  • به شماره ثبت:
  • شناسه ملی:
  • کد اقتصادی:
  • آدرس:
  • تلفن ثابت:
  • تلفن همراه:
  • نمابر:
  • آدرس ایمیل:
  • نام نماینده:

که از این پس کارفرما نامیده می شود و از طرف دیگر شرکت دات نرم افزار

  • به آدرس: تهران، خیابان شریعتی، باغ صبا، کوچه مینا، پلاک 1، واحد 2
  • شماره تلفن: 86024604

که در این قرارداد شرکت نامیده می شود شرایط ذیل منعقد می گردد.

ماده 2- موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارت است از فروش سيستم های نرم افزاری مندرج در فاكتور پيوست و تعهد پشتيبانی سيستم های خريداری شده در محدوده زمانی موضوع ماده 3.

ماده 3- مدت قرارداد

محدوده زمانی قرارداد از تاريخ ..... تا تاريخ ..... و به مدت یکسال می ‌باشد.

ماده 4- مبلغ قرارداد و نحوه تخصیص

مبلغ قرارداد ..... ریال برای مدت زمان یک سال است که هزینه پشتیبانی آن سالیانه 0 ریال خواهد بود. هرگونه تأخیر در رونـد مذکور تا مدت حداکثر یک هفته پس از تحویل به منزله فسخ قرارداد بوده و شرکت هیچگونه تعهدی در قبال کارفرما نداشته و کارفرما ملزم به مرجوع نمودن برنامه و کلیه ملزومات می‌باشد.

تبصره 1: هرگونه تقاضای تغییر در عملکرد برنامه که فراتر از تعهدات شرکت در ماده 2 قرارداد باشد با دریافت هزینه و انعقاد قرارداد الحاقی انجام پذیر است.

تبصره 2: پس از تائید محصول توسط کارفرما، هرگونه تغییر کلی و ساختاری که منجر به برنامه نویسی مجدد محصول شود، طبق تعرفه های روز توسط شرکت تعیین شده و کارفرما می بایست هزینه های مزید بر قرارداد را قبل از اعمال تغییرات پرداخت نماید.

ماده 5- تعهدات شرکت

5-1) شرکت موظف است پس از تسویه کامل صورتحساب توسط کارفرما، حداکثر طی مدت دو روزکاری نسبت به راه اندازی محصول اقدام نماید. تعهد پشتیبانی مذکور در ماده 2 شامل موارد زیر خواهد بود:

5-2) نصب سیستم‌ها و نصب ماژول های خریداری شده در فاکتور پیوست.

5-3) آموزش رایگان سیستم های خریداری شده در فاکتور پیوست. این آموزش بصورت یک فایل آموزشی در اختیار کارفرما قرار می گیرد. در صورت نیاز به جلسات آموزشی بیشتر، آموزش مجدد و یا در صورت تعویض کاربر، هزینه برگزاری جلسات آموزشی به عهده کارفرما می‌باشد که به قیمت سال جاری محاسبه خواهد شد و به محل آموزش و نحوه ی آن بستگی دارد.

5-4) در صورت ارائـه نسخه جدیـد محصول، آن را به اطلاع کار فرما می رساند و در صورت درخواست کارفرما، آن نسخه بصورت رایگان بارگزاری می شود.

تبصره 3: محصولی که بصورت سفارشی سازی تولید می شود با توجه به تغییراتی که در روند الگوریتم آن صورت می گیرد، شامل ارائه رایگان نسخه جدید نمی باشند.

5-6) رفع هر گونه اشکال عملیاتی (با توجه به موارد یاد شده در دفترچه راهنما) در روند استفاده از برنامه. تبصره 4: رفع اشکال تنها مربوط به کاربری سیستم بوده و اعمال تغییرات در محصول را شامل نمی شود.

تبصره 4: رفع اشکال تنها مربوط به کاربری سیستم بوده و اعمال تغییرات در محصول را شامل نمی شود.

5-7) خدمات پشتیبانی در محدوده زمانی قید شده در ماده 3، بجز مواردی که هزینه‌های آن ها در قرارداد قید شده، رایگان خواهد بود. شرکت موظف است که حداکثر 30 روز به پایان موضوع قرارداد، آن را به اطلاع کارفرما برساند و مقدمات تمدید محصول را فراهم آورد.

تبصره 5: طبق محدوده زمانی قرارداد که در ماده 3 اشاره شده است، کارت پشتیبانی به کارفرما ارایه می شود. خدمات این کارت پشتیبانی از طریق تماس تلفنی بمدت 6 ساعت در ساعات اداری و سیستم آنلاین تیکتینگ بصورت نامحدود خواهد بود.

ماده 6- تعهدات کارفرما

6-1) خریدار متعهد می‌شود تمامی زیر ساخت های لازم از جمله اینترنت با سرعت کافی و سیستم های کامپیوتری مناسب برای بهره برداری از محصول را مهیا نماید.

6-2) در صورت بروز هرگونه اشکال در روند عادی اجرای برنامه بویژه در مواردی که عملکرد و یا گزارشات برنامه مطابق با روند عادی و مورد انتظار نباشد، کارفرما متعهد است در اولین فرصت شرکت را در جریـان امر قرار دهد.

6-3) کارفرما پس از فراگیری آموزش‌های اولیه موظف به حفاظت از اطلاعات کاربری خود بـوده و در صورت عدم استفاده از دستورالعمل های آموزشی ذکر شده، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

6-4) در زمان پایان مدت قرارداد، کارفرما متعهد است مراتب را جهت تمدید موضوع قرارداد به کارفرما اعلام نماید.

تبصره6: در صورت عدم درخواست بنا به قرارداد ماده 3، بمدت 30 روز سامانه بصورت معلق خواهد بود و بعد از فرجه داده شده اطلاعات کاملا پاک می شود.

6-5) کارفرما متعهد می گردد کتباً نماینده‌ای را بعنوان مدیر سیستم یا کاربر محصول به شرکت معرفی نماید و در صورت تغییر مدیر سیستم نیز، مراتب را کتباً به شرکت اعلام نماید.

تبصره7: شرایط پیشنهادی برای مدیر سیستم با توجه به بروزآوری محصول متغیر است و از سایت محصول قابل مشاهده است.

6-6) کارفرما متعهد می گردد که برای دریافت هرگونه سرویس و خدمات خارج از چارچوب موضوع قرارداد ماده 2، مستقیماً با بخش فروش شرکت هماهنگی های لازم را انجام دهد.

6-7) درصورتیکه کارفرما از اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگری هرگونه خدمات سخت افزاری، نرم افزاری یا مشاوره‌ای را خارج از چارچوب این موضوع قرارداد ماده 2 دریافت نماید که بطور مستقیم و یا غیر مستقیم بر روی عملکرد و یا محتوای اطلاعاتی محصول تاثیرگذار باشد، درصورتیکه هماهنگی های کتبی لازم با بخش فنی صورت نگرفته باشد، شرکت هیچگونه مسئولیتی را در این رابطه نخواهد پذیرفت.

ماده 7- فسخ قرارداد

در صورت بروز هرگونه اختلاف، حل اختلاف به عهده هیئتی متشکل از نمایندگان دو شرکت خواهد بود که در صورت عدم موفقیت، مراجع قانونی ذی صلاح مرجع حل اختلاف خواهند بود.

ماده 8 - نسخ قرارداد

این قرارداد در 8 ماده، به زبان فارسی و در دو نسخه تنظیم گردیده و کلیه نسخ و صفحات آن که مهمور شده به مهر و امضای طرفین باشند، دارای اعتبار یکسان و برابر می باشند. کلیه نسخ این قرارداد و تبصره های ذیل آن در تاریخ ..... به مهر و امضاء متعاقدین رسیده و طرفین با امضای این قرارداد، خود را متعهد و ملزم به اجرای کلیه مفاد آن و پیوست های مربوطه می دانند. همچنین هر یک از طرفین قرارداد در صورت تغییر آدرس و اطلاعات تماس موظف است به دیگری اعلام کند.

مهر و امضاء کارفرما
مهر و امضاء شرکت