شروع قرن جدید با نرم افزار فروش و مدیریت موجودی

  • دوشنبه 29/فروردین/1401
شروع قرن جدید با نرم افزار فروش و مدیریت موجودی

تقویم سال 1401 و تعطیلات و مناسبت ها اندازه دسکتاپی تهیه شده توسط انبار آنلاین را در ادامه خواهید دید.

تقویم ​الکترونیکی همه ماه های 1401 در کیفیت بالا برای تصویر پس زمینه مناسب هستند. همچنین می توانید فایل لایه باز آن را با فرمت PSD دانلود و استفاده کنید.

دانلود فایل لایه باز با فرمت ​PDS

دانلود فایل با کیفیت 12 ماه 1401​

انبار آنلاین در سالی که گذشت چه کرده است؟

نرم افزار انبار آنلاین در سالی که گذشت ورژن جدید نرم افزار خود را ارایه داد که شامل ماژول های تکمیلی و جدیدی از انبارداری است.

API و نسخه وب سرویس

تکمیل بخش وب سرویس انبار برای اتصال این سیستم به نرم افزار های مکمل دیگر انجام شد. این امکان برای کسب وکارهایی که سایت فروشگاهی خود را با زبان های دیگر برنامه نویسی طراحی کرده اند و یا نرم افزار های دیگر مانند حسابداری مناسب است تا بتوانند موجودی انبار، کالا و مشتریان خود را به آن متصل کنند.

درخواست کالا و سفارش گیری

ماژول درخواست به سیستم انبار آنلاین اضافه شد. این عملیات؛ خود، بصورت یک نرم افزار جداگانه در بازار ارایه می شود اما به دلیل همخوانی و لزوم این امکان در انبارداری، این ماژول را طراحی و به سیستم اضافه کردیم.

با ماژول درخواست می توان به مشتری یا طرف حساب مجوز استفاده از این سرویس را بدهید. سپس کالاهای مد نظر را نیز مجوزدار کنید. حالا شخصی که شما به طرف حساب ها اضافه کرده اید با عنوان مشتری می توانید در لینک پورتال وارد شده و کالاهای درخواستی خود را وارد کند.

این درخواست آنلاین، به انبار رسیده و انباردار می تواند آن را تعیین تکلیف کند. تایید و یا رد کند و یا حتی تبدیل به سفارش کند.

شما علاوه بر انتقال درخواست به فرم سفارش می توانید هر زمان که لازم است لیست سفارش را بسازید و در اختیار مامور خرید خود قرار دهید.

این درخواست نیز بصورت آنلاین می تواند از طرف مامور خرید شما دیده و آماده پذیرش خرید شود. بعد از ورود تعداد خریداری شده و تایید آن در سیستم یک فرم خرید آمده و به موجودی انبار اضافه خواهد شد.

بهبود UI و UX

در این نرم افزار همواره برای بهبود مسیر و راحتی ثبت فرم و عملیات مرتبط با آن تلاش می شود. در سال 1400 مواردی مثل: دارک مود، گزارش گیری از جداول بصورت اکسلی، قفل سیستم، ثبت کالا با سرعت بیشتر انجام شده است.

دسترسی به منو های پر کاربرد، سرچ فرم، فاکتور و کالا و بهبود ترتیب دسترسی ها از دیگر موارد به روز شده است.

بهبود فونت و رنگ بندی های دکمه ها و هشدار ها نیز به این بخش کمک کرده است.

نسخه پشتیبان

از بهترین و کاربردی ترین بخش های اضافه شده در سال 1400 به سیستم انبارداری انبار آنلاین، نسخه پشتیبان است. شما با دانلود نسخه پشتیبان می توانید از تمامی داده های خود فایل اکسل داشته باشید. و این یعنی ​آسودگی خیال شما از هرگونه بک آپگیری و دسترسی به داده ها.

کسب و کارهای در حال استفاده از انبار آنلاین

تا امروز نرم افزار انبار آنلاین در کسب و کارهای متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته است. از انبار شرکت های صنعتی گرفته تا کسب و کارهای کوچک خانگی.

انبار تعدادی و ریالی در هر شغل به فراخور نیاز آن ها مورد استفاده قرار گرفته است. نتیجه استفاده از انبار آنلاین داشتن موجودی هر کالا و مسیر رفت آمد آن به سیستم است. گزارش هایی مانند پر فروش ترین (پر مصرف ترین) کالا در انبار، پر خرید ترین (بیشترین مصرف کننده) طرف حساب و...

ورق های آلمینیوم، محصولات چوبی، انبار mdf، پیمانکاری غذا، پیمانکاری ساختمانی، لوازم خانگی، سیم و کابل، رینگ و قطعات، جعبه های لوکس، فروش دستگاه حضور غیاب، لوازم آرایشی بهداشتی، داروخانه، پوشاک، کفش و کیف و...

ادامه بدیم

فروشگاه آنلاین

فروشگاه آنلاین

محصول جدید دات نرم افزار است که مناسب برای فروشگاه ها و سایت های فروش می باشد.

  • مدیریت خریدها، فاکتورها و پرداختی های مشتریان
  • ثبت انواع فاکتور فروش به تفکیک مثلا فروش سایت، فروش اینستاگرام، فروش حضوری و...
  • مدیریت کاربران فروشگاه و فاکتورهای آن ها
  • امکان اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار
  • پشتیبان گیری ابری برای حفظ امنیت اطلاعات شما
  • گزارش مشتری بر اساس فاکتورها و میزان خرید
  • پرینت فاکتور در سایز های مختلف و امکان اتصال به پرینتر
  • امکان هشدار کالا برای کم شدن موجودی
  • فروشگاه اینترنتی متصل به این سیستم مدیریتی
  • Api و وب سرویس برای اتصال به دیگر نرم افزارها
  • امکان ثبت بینهایت کالا به همراه تصویر
  • ثبت ورودی و خروجی کالا و امکان ضمیمه کردن عکس فاکتور
  • ثبت سابقه ورودی و خروجی کالا (کاردکس کالا)
  • امکان ثبت بارکد
  • امکان ثبت فاکتور و کالا یکجا و با اکسل
  • امکان صدور رسید خرید یا فاکتور برای چاپ
  • ذخیره سابقه خرید ها و لیست خرید ها و همچنین پرداخت ها
  • مدیریت مانده موجودی
  • چاپ فاکتور روی پرینترهای حرارتی
  • امکان چاپ روی کاغذ A4 A5
  • اتصال به کارت خوان
  • امکان ارسال پیامک ارسال مرسوله
  • اضافه کردن لوگو، آدرس و اطلاعات تماسی به فاکتور
  • امکان ثبت فروشنده، انباردار، منشی یا کارمند با قابلیت تنظیم دسترسی به اطلاعات فروشگاه
  • دریافت تمامی گزارشات از برنامه به صورت اکسل
  • پشتیبان گیری از اطلاعات بصورت آنلاین و آنی

و...
برخی از امکانات سامانه مدیریتی فروشگاه آنلاین است.

فروشگاه آنلاین برای تمام کسانی که کالا می فروشند مناسب است. کنترل موجودی و بررسی فاکتور ها با اکسل و یا به صورت دستی کار بسیار زمان بر و سخت است. تصور کنید که دو یا چند نفر عملیات خرید و فروش را انجام دهند؛ این کار سخت تر خواهد شد. همچنین امکان از بین رفتن اطلاعات اکسلی یا دفتری باعث اضطراب بیشتر در مدیریت یک فروشگاه است.
در فروشگاه آنلاین می توانید کاربرانی با سطح دسترسی مختلف اضافه کنید تا هر فروشنده فاکتور های خود را ثبت کند. این نرم افزار آنلاین بوده و تنها با یک مرورگر به آن متصل خواهید شد، از هر جا که باشید موجودی و فاکتور ها را چک می کنید.
تصور کنید یکی کردن حساب های 2 یا چند فروشنده چقدر سخت خواهد بود! همچنین گزارش های خرید یا فروش ها، گزارش های فروش و بررسی انواع فاکتور ها و بستر های فروش به راحتی با نرم افزار قابل انجام است.
بک آپ گیری از تمامی فرم ها و موجودی بصورت اکسل می تواند خیال شما را از داشتن اطلاعات در سیستم و مستندات آسوده کند.
سایت فروشگاهی متصل به این سیستم به شما کمک می کند با ورود هر کالا، موجودی سایت را نیز افزایش دهید. با قیمتی بسیار پایین تر از طراحی یک فروشگاه اینترنتی می توانید فروشگاه خود را در کنار فروش حضوری، اینستاگرامی و تلفنی را داشته باشید.

برای مشاهده دمو و اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

داشتن سایت فروشگاهی با هزینه ای پایین از مزیت های این سیستم جامع فروشگاهی است.


درباره این مقاله دیدگاهی بنویسید...
برای ثبت دیدگاه باید ابتدا وارد سایت شوید. جهت ورود را کلیک کنید