ویژگی های حوزه اینترنتی تجارت

  • سه شنبه 14/فروردین/1397
  • 0
ویژگی های حوزه اینترنتی تجارت
ویژگی های حوزه اینترنتی تجارت
  1. یک شرکت اجرایی شخص ثالث با انبارهای متعدد و چندین مشتری متفاوت.
  2. یک بیمارستان زنجیره ای که بدنبال جایگزینی بسته ای موجود از سامانه مدیریت انبارگردانی است.
  3. پوششی در جهت کسب و کار مشتری.
  4. یک تولید کننده تجهیزات که در جستجوی کسب کنترل بیشتر بر روی لیست اموال جانب خود می باشد.

با اینکه الگوی هر تجارتی متفاوت است و محصولات متفاوت و مشتریان متفاوت دارند در مجموعه اعمال ارزیابی و آدرس دهی سامانه مدیریت انبارگردانی مجموعه مشترکی از نشریه ها (اطلاعات) دارند. همه آن ها در تلاش اند که بر فعالیت های انبارداری و لیست اموال خود کنترل کامل بدست آورند.

این مطلب فاش می کند که حتی در خلال تجارت هایی که در نگاه سطحی متفاوت بنظر می آیند، مسایل مشترک اساسی انبارگردانی دارند که هرگز تغییر نخواهد کرد.
همه ی این تجارت ها نگرانی هایی در مورد "عملکرد دریافت" بیان داشته اند و آرزوی رهایی از عملیات انبارداری را بیان کرده اند و شروع یک فرآیند "دریافت متحد خوب" را خواستار بوده اند.
با بکار بردن مفاهیم اساسی زیر در هر عملیات انبارداری می توان به سوی شروع خوب گام برداشت:

  • کارت امتیازی فروشنده:Vendor Compliance scorecard
  • اعلان قبلی ارسال: Advance Shipping Notices
  • اسکن بارکد:Code scanning

بهره وری افزایش می یابد و کنترل سند بر روی اموال آغاز می گردد.
دیگر خواسته ی مشترک انبارداران دستیابی به لیست کل اموال در بین چهار دیوار است. سامانه مدیریت انبارگردانی امکان ردیابی همه ی انتقالات اموال جانب انبار را می دهد و مکان و مقدار هر آیتم ذخیره شده را به آسانی ثبت می کند.

با دانستن اینکه کجا فهرست اموال قرار گرفته است و ردیابی خصوصیات گوناگون فهرست اموال، یکی دیگر از عملکردهای اساسی در مدیریت یک انبار فراهم می شود.
از آنجایی که احتمالا تنها توان مهم منحصر بفرد انبار، کارکنان آن می باشد، هیچ تعجبی ندارد که تمامی انبارداران کنترل بهتر کارکنان را خواستار می باشند. فرضیه ی پنهانی که اساس منفعت سامانه مدیریت انبارداری را شکل می دهد، در ردیابی فعالیت کارکنان، این اعتقاد است که کارکنان می خواهند بدانند که وظایف آن ها چیست و چقدر خوب به آن عمل کرده اند.
اساس هر سامانه مدیریت انبارداری ردیابی فعالیت هایی است که داخل انبار انجام می شود. این توانایی امکان شناسایی فعالیت هر یک از کارکنان و مقدار زمانی که برای انجام آن صرف شده را می دهد. حالا می دانیم چه انجام شده است و چه مدتی جهت انجام و گزارش و ثبت آن عملکرد توسط کدام یک از کارکنان صرف شده است.
عمل نهایی در بیشتر انبارداری ها منطقه بسته بندی و ارسال می باشد. با سامانه مدیریت انبارداری توانایی بسته بندی و ارسال سفارشات افزایش می یابد. عملیات های اسکن ِ مرحله به مرحله امکان بررسی بسته بندی را در حالت اندازه گیری آنلاین قرار می دهد و اندازه گیری قابلیت ارسال را بهبود می بخشد. نزدیک شدن به مهارت انبارداری بی نقص، کنترل شده و سودمند چرخه انبارداری را کامل می کند.
اعمال سامانه مدیریت انبارداری در بسیاری از موقعیت ها در انبار کارگشا است. ما حتی در محیط هایی که خواهان سامانه مدیریت انبارداری نبوده اند، مشترکاتی از عملیات ها و ملزومات یافته ایم که سامانه پاسخ گوی آن نیازها بوده است.

استعمال این سامانه هدف های: کنترل و سودمندی را در تمامی کارهای انبار پوشش می دهد. مطالعه بر روی پیشرفت ملزومات، انبار شما را نیز خواهان سامانه مدیریت انبارداری خواهد کرد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
برای ثبت دیدگاه باید ابتدا وارد سایت شوید. جهت ورود را کلیک کنید