سیستم تیکت CRM شرکت برای سهولت در امر پشتیبانی مشتریان طراحی و برنامه نویسی شده است.
پرتال مشتریان (CRM) بستری است که در آن مشتریان می توانند به صورت 24 ساعته سوالات و درخواست ها و مشکل های خود را بیان کنند تا همکاران ما در اسرع وقت به سوالات و درخواست های شما رسیدگی کنند. در ادامه سعی داریم نحوه استفاده از پرتال مشتریان و تیکت زدن را آموزش دهیم.
پس از خرید انبار یک ایمیل برای تنظیم رمز ورود به پرتال برای شما ارسال می شود.
پس از تعیین رمز وارد آدرس زیر شوید:
https://www.my.thesoftware.ir/fa
پس از ورود به پرتال از منوی بالا تیکت را انتخاب کنید.
برای ثبت تیکت جدید روی افزودن کلیک کنید.
ابتدا در قسمت دپارتمان نوع درخواست خود را مشخص کنید. (فنی، فروش، گرافیک، مالی)
در قسمت خدمات و سرویس ها انبار آنلاین را انتخاب کنید.
اولویت درخواست خود را با توجه به فوریت آن مشخص کنید.
موضوع در خواست خود را وارد کنید.
سپس در مرحله آخر عنوان در خواست و سوال خود را بیان کنید.
درخواست خود را ثبت کنید.
در نوار بالا تیکت را انتخاب کنید.
روی آیکون چشم (جزئیات) کلیک کنید.
در این قسمت می توانید تیکت و وضعیت آن را مشاهده کنید.
همکاران ما در اصرع وقت به تیکت شما پاسخ داده و پاسخ تیکت خود را می توانید در این قسمت مشاهده کنید.
پاسخ تیکت را مشاهده می کنید.
در صورت به ادامه مکالمه می توانید در همین قسمت کالمه را ادامه دهید.
برای درخواست های دیگر نیز می توانید تیکت های جدید ثبت کنید.
پس از ارسال فاکتور توسط تیم پشتیبانی یک صورتحساب پرداخت نشده در میز کار برای شما نمایش داده می شود. برای مشاهده فاکتور وارد صورت حساب ها شوید.
برای مشاهده فاکتور رو پیش نمایش کلیک کنید.
برای پرداخت آن روی سبد خرید کلیک کنید.
وارد سبد خرید شوید.
آن را نهایی کنید.
سپس قوانین و مقررات را مطالعه و در صورت تاییدیه به صفحه پرداخت مراجعه کنید.
پس از پرداخت تیم انبار آنلاین در اسرع وقت درخواست شما را فعال می کنند.
همچنین می توانید از منو پشتیبانی در داخل نرم افزار خود تیکت ثبت کنید.