loader

آموزش تنظیمات نرم افزار انبار آنلاین

چهارشنبه,10/آذر/1400 - 10:13:01 - 123
در این مقاله به آموزش تنظیمات و دسترسی های کاربران نرم افزار انبار آنلاین می پردازیم.

شما با توجه به نوع کسب و کار خود این تنظیمات را در نرم افزار خود تغییر دهید و کسب و کار خود را به انبار آنلاین بسپارید.

تنظیمات نرم افزار

موجودی منفی شود؟

اگر بخواهید برای کالاهایی که موجودی آن ها تمام شده فرم خروج ثبت کنید باید در قسمت تنظیمات نرم افزار قسمت موجودی منفی شود را کلیک کند تا تیک آن فعال شود.

استفاده از کدینگ نرم افزار

اگر در سیستم عامل خود کدینگ ندارید کافیست در قسمت تنظیمات نرم افزار، استفاده از کدینگ نرم افزار را انتخاب کنید. بارکد های ساخته شده در قسمت انبارگردانی، بارکد کالاهای موجود قابل مشاهده است.

واحد پول

اگر واحد معاملات شما به ریال است در قسمت تنظیمات واحد پول ریالی است را فعال کنید.

تعیین قیمت در فرم ریالی ​

اگر می خواهید تنها در قسمت فرم ریالی (تاییدیه نهایی فرم ها) قیمت ها را تعیین کنید در قسمت تنظیمات نرم افزار تعیین قیمت در فرم ریالی را فعال کنید. اگر می خواهید در قسمت ثبت فرم ورود و خروج قیمت را تعیین کنید آن را غیر فعال کنید.

ویرایش فرم توسط دیگر کاربران

اگر می خواهید کاربران شما توانایی ویرایش فاکتور ها را داشته باشند تیک آن را در قسمت تنظیمات فعال کنید. اگر می خواهید فقط مدیر به ویرایش دسترسی داشته باشد، تیک آن را غیر فعال کنید. در این حالت فقط مدیر و ایجاد کننده فرم، امکان ویرایش فرم دارند.

انبار تک واحدی

اگر انبار شما واحدی است و نیازی به واحد سنجش (شمارش) دوم ندارد تیک انبار تک واحدی است را فعال کنید.

دسترسی سریع

اگر می خواهید بخش های پر کاربرد نرم افزار در دسترس شما باشد و به سرعت وارد بخش مورد نظر شوید مراحل زیر را انجام دهید.

وارد پنل مورد نظر شوید.
روی آیکن نشان (BookMark) کلیک کنید.

دسترسی سریع

در صفحه ی میز کار قابل مشاهده است.

دسترسی سریع

برای ویرایش پنل های دسترسی سریع وارد بخش تنظیمات، دسترسی سریع شوید.
در این صفحه می توانید رنگ پنل در میز کار را تغییر دهید و یا آن را حذف کنید.

دسترسی سریع

اطلاعات سربرگ

برای تکمیل اطلاعات سربرگ وارد قسمت تنظیمات، اطلاعات سربرگ شوید.

در این قسمت نام شرکت، شماره تماس، آدرس وبسایت و آدرس را وارد کنید.

در صورت داشتن لوگو عکس آن را بارگزاری کنید. فرمت png و بدون زمینه برای این بخش مناسب تر است.

اطلاعات سربرگ

دوره کاری

معمولا کسب و کار ها برای کاهش حجم اطلاعات و دسته بندی اطلاعات برای دسترسی آسان به آن، پس از انبار گردانی دوره کاری تعریف می کنند. دوره کاری می تواند ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یکساله باشد. برای ثبت دوره کاری در نرم افزار انبار آنلاین وارد منو دوره کاری شود.
در این قسمت شما نباید فرم باز و یا نهایی نشده داشته باشید پس ابتدا فرم ها را تایید کنید.
سپس عنوان دوره جدید را مشخص کنید و ذخیره کنید.

دوره کاری

توجه: در صورت انتخاب دوره کاری جدید، دیگر امکان ویرایش فرم های قبلی را ندارید و فرم ها بصورت آرشیو در می آیند.

دوره های قبلی را می توانید از این قسمت با تغییر دوره کاری مد نظر مشاهده کنید.

دوره کاری

SMTP چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

(Simple Mail Transfer Protocol) SMTP سرویس تحویل ایمیل بسیار قدرتمندی است که حجم انبوهی از ایمیل های شما را در زمان کوتاهی ارسال و پیگیری می کند. در دنیای دیجیتال، ایمیل ها از بهترین راه های ارتباطی برای هر کسب و کار هستند. همه دوست دارند ایمیل های ارسالی آن ها (چه شخصی و چه تجاری) بدون هیچ وقفه ای تحویل داده شوند. پروتکل SMTP انتخابی مناسب برای تحویل امن ایمیل ها است. به عبارتی SMTP پروتکل اینترنتی است که دستگاه های مختلف را به هم متصل می کند و باعث ارسال ایمیل های شما می شود. می توان گفت پروتکل SMTP پستچی مجازی است.

روش استفاده SMTP در انبار آنلاین

ابتدا وارد پنل SMTP شوید و سرویس دهنده و پورت را انتخاب کنید.
توجه: سرویس دهنده شما اگر گوگل است در قسمت سرویس دهنده smtp.gmail.com را وارد کنید و در قسمت پورت 587 را وارد کنید. اگر سرویس دهنده شما یاهو است در قسمت سرویس دهنده smtp.mail.yahoo.com را وارد نمایید و در قسمت پورت 465 را وارد کنید.
ایمیل خود و کلمه عبور را وارد کنید و اگر سرویس دهنده ایمیل شما دارای گواهی امنیت است تیک آن را فعال کنید. این دو سرویس دهنده گواهی امنیت یا ssl دارند.

smtp

در ایمیل خود Less secure app access apps را فعال کنید.

smtp

شما با فعال کردن smtp می توانید فرم های خود را به راحتی برای دیگران ایمیل کنید.

اگر از سرویس دهنده های دیگر و یا ایمیل سازمانی استفاده می کنید این اطلاعات را از بخش مربوطه درخواست کنید.

smtp

نسخه پشتیبان

یکی از جدید ترین و پر کاربرد ترین امکانات انبار آنلاین نسخه پشتیبان است. نسخه پشتیبان در هر زمانی که بخواهید از موجودی، فرم ها و طرف حساب ها اطلاعات کامل به شما بصورت فایل اکسل می دهد.
به پنل نسخه پشتیبان مراجعه کنید.
تاریخ مد نظر خود را وارد کنید.
اگر از همه ی انبار ها بکاپ می خواهید تیک آن را فعال کنید و اگر از همه ی دوره ها بکاپ می خواهید تیک آن را فعال کنید و روی دریافت کلیک کنید.
فایل اکسل دانلود شده رمز می خواهد و رمز آن فقط برای کاربر مدیر قابل مشاهده است؛ برای مشاهده آن مدیر گزینه نمایش اطلاعات را کلیک کند.

نسخه پشتیبان

توجه: ابتدا نسخه را دریافت و سپس نمایش اطلاعات را انتخاب کنید.

باید بدانید که هر کسب و کاری مناسب عملکرد خود نرم افزار خود را تنظیم می کند. اگر بخش زیادی از انبارآنلاین به کسب و کار شما نزدیک است اما می خواهید آن را گسترش دهید، این نرم افزار را سفارشی کنید. و بخش های مد نظر خود را برای تکمیل کار خود در این نرم افزار داشته باشید.


به منظور استفاده کاربردی از این مقاله می توانید دموی نرم افزار انبارداری آنلاین را دریافت نمایید.

نرم افزار کنترل موجودی لحظه ای

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...