آموزش سیستم تیکتینگ و پشتیبانی انبار آنلاین

سیستم تیکت CRM شرکت برای سهولت در امر پشتیبانی مشتریان طراحی و برنامه نویسی شده است. پورتال مشتریان (CRM) بستری است که در آن مشتریان می توانند به صورت 24 ساعته سوالات و درخواست ها و مشکل های خود را بیان کنند تا همکاران ما در اسرع وقت به سوالات و درخواست های شما رسیدگی کنند. در ادامه سعی داریم نحوه استفاده از پرتال مشتریان و تیکت زدن را آموزش دهیم.

پس از خرید انبار یک ایمیل برای تنظیم رمز ورود به پرتال برای شما ارسال می شود.

پس از تعیین رمز وارد آدرس زیر شوید:

https://www.my.thesoftware.ir

پورتال مشتریان دات نرم افزار

پس از ورود به پرتال از منوی بالا تیکت را انتخاب کنید.

پورتال مشتریان دات نرم افزار

برای ثبت تیکت جدید روی افزودن کلیک کنید.

پورتال مشتریان دات نرم افزار

ابتدا در قسمت دپارتمان نوع درخواست خود را مشخص کنید. (فنی، فروش، گرافیک، مالی)

  • در قسمت خدمات و سرویس ها انبار آنلاین را انتخاب کنید.
  • اولویت درخواست خود را با توجه به فوریت آن مشخص کنید.
  • موضوع در خواست خود را وارد کنید.
  • سپس در مرحله آخر عنوان در خواست و سوال خود را بیان کنید.
  • درخواست خود را ثبت کنید.

پورتال مشتریان دات نرم افزار

در نوار بالا تیکت را انتخاب کنید.

روی آیکن چشم (جزئیات) کلیک کنید.

پورتال مشتریان دات نرم افزار

در این قسمت می توانید تیکت و وضعیت آن را مشاهده کنید.

همکاران ما در اسرع وقت به تیکت شما پاسخ داده و پاسخ تیکت خود را می توانید در این قسمت مشاهده کنید.

پورتال مشتریان دات نرم افزار

پاسخ تیکت را مشاهده می کنید.

در صورت به ادامه مکالمه می توانید در همین قسمت مکالمه را ادامه دهید.

برای درخواست های دیگر نیز می توانید تیکت جدید ثبت کنید.

مشاهده و پرداخت فاکتور

پس از ارسال فاکتور توسط تیم پشتیبانی یک صورتحساب پرداخت نشده در میزکار برای شما نمایش داده می شود. برای مشاهده فاکتور وارد صورت حساب ها شوید.

پورتال مشتریان دات نرم افزار

برای مشاهده فاکتور رو پیش نمایش کلیک کنید.

برای پرداخت آن روی سبد خرید کلیک کنید.

وارد سبد خرید شوید.

آن را نهایی کنید.

پورتال مشتریان دات نرم افزار

سپس قوانین و مقررات را مطالعه و در صورت تایید به صفحه پرداخت مراجعه کنید.

پورتال مشتریان دات نرم افزار
پس از پرداخت تیم انبار آنلاین در اسرع وقت درخواست شما را فعال می کنند.

همچنین می توانید از منو پشتیبانی در داخل نرم افزار خود تیکت ثبت کرده و روند را پیگیری کنید.