loader

قوانین و مقررات

شرکت چه نوع اطلاعاتی را جمع آوری می‌کند؟

هنگامی که شما از وب سایت ما بازدید می‌کنید، وب سرور ما اطلاعات پایه شما را جمع آوری می‌کند. این اطلاعات درباره نام دامنه، زمان بازدید، صفحاتی که از آن بازدید کرده اید، است که شامل اطلاعات هویتی نیست، به جز مواقعی که برای جلوگیری از کلاهبرداری و سوء استفاده از سیستم مورد نیاز است. هنگامی که شما برای استفاده از خدمات شرکت، ثبت نام می‌کنید، اطلاعات تماس و پرداخت خود را در اختیار ما قرار می‌دهید، که اطلاعات تماس به طور نوعی، شامل نام، نشانی و شماره تلفن شما است و اطلاعات پرداخت شما نیز به طور نوعی شامل اطلاعات کارت اعتباری شما است. تا زمانی که شما مشتری شرکت باقی بمانید، اطلاعات با توجه به وضعیت حساب کاربری، نوع خدمات و کار سیستم، مدیریت می‌شوند. به علاوه ممکن است نامه‌های الکترونیکی مشتری و سایر مراسلات و مکاتبات با مشتری در صورت لزوم ذخیره شوند.

ماده 1- مشخصات طرفین قرارداد

شرکت اطلاعات شخصی شما را مورد مبادله یا اجاره یا فروش، با هیچ شخص حقیقی یا این قرارداد فی مابین آقای/خانم: فلان. به آدرس فلان و تلفن : فلان و شماره همراه : فلان که از این پس کارفرما نامیده می شود و از طرف دیگر نماینده قانونی انبار آنلاین به آدرس: تهران، خیابان شریعتی، کوچه مینا، پلاک 1، واحد 2 شماره تلفن: 02186024604 که در این قرارداد شرکت نامیده می شود شرایط ذیل منعقد می گردد.

ماده 2- موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارت است از فروش سيستم های نرم افزاری مندرج در فاكتور پيوست و تعهد پشتيبانی سيستم های خريداری شده در محدوده زمانی موضوع ماده 3.

ماده 3- مدت قرارداد

محدوده زمانی قرارداد از تاريخ …………… تا تاريخ …………… می‌باشد.

ماده 4- مبلغ قرارداد و نحوه تخصیص

مبلغ قرارداد در زمان امضای قرارداد به طور کامل پرداخت شده. هرگونه تأخیر در رونـد مذکور تا مدت حداکثر یک ماه پس از تحویل به منزله فسخ قرارداد بوده و شرکت هیچگونه تعهدی در قبال کارفرما نداشته و کارفرما ملزم به مرجوع نمودن برنامه و کلیه ملزومات می‌باشد. تبصره 1: هرگونه تقاضای تغییر در عملکرد برنامه که فراتر از تعهدات شرکت در ماده 2 قرارداد باشد با دریافت هزینه و انعقاد قرارداد الحاقی انجام پذیر است. تبصره 2: پس از تائید محصول توسط کارفرما، هرگونه تغییر کلی و ساختاری که منجر به برنامه نویسی مجدد محصول شود، طبق تعرفه های روز توسط شرکت تعیین شده و کارفرما می بایست هزینه های مزید بر قرارداد را قبل از اعمال تغییرات پرداخت نماید.

ماده 5- تعهدات شرکت

  • 5-1) شرکت موظف است پس از تسویه کامل فاکتور توسط کارفرما، حداکثر طی مدت دو روزکاری نسبت به راه اندازی محصول اقدام نماید. تعهد پشتیبانی مذکور در ماده 2 شامل موارد زیر خواهد بود:
  • 5-2) نصب سیستم‌ها و نصب ماژول های خریداری شده در فاکتور پیوست.
  • 5-3) آموزش رایگان سیستم های خریداری شده در فاکتور پیوست. این آموزش بصورت یک فایل آموزشی در اختیار کارفرما قرار می گیرد. در صورت نیاز به جلسات آموزشی بیشتر، آموزش مجدد و یا در صورت تعویض کاربر، هزینه برگزاری جلسات آموزشی به عهده کارفرما می‌باشد که به قیمت سال جاری محاسبه خواهد شد و به محل آموزش و نحوه ی آن بستگی دارد.
  • 5-4) ارائـه رایگان نسخه جدیـد برنامـه‌های خریداری شده، در صورت درخواست کاربر، با توجـه به تغییـرات احتمـالی ایجـاد شـده در هر یک از سیستـم‌هـا در فواصل حداکثر 3 ماهه. تبصره 3: محصولی که بصورت سفارشی سازی تولید می شود با توجه به تغییراتی که در روند الگوریتم آن صورت می گیرد، شامل ارائه رایگان نسخه جدید نمی باشند.
  • 5-5) پذیرش مرجـوع کردن برنامه حداکثر تا 3 ماه بعد از تاریـخ شـروع قرارداد (موضوع ماده 2) و استـرداد تمام وجـه پرداختی کارفرما بدون کسر هزینه. تبصره 4: در صورتی که هزینه ای بابت سفارشی سازی محصول پرداخت شده باشد، آن وجه اضافه غیر قابل استرداد است.
  • 5-6) رفع هر گونه اشکال عملیاتی (با توجه به موارد یاد شده در دفترچه راهنما) در روند استفاده از برنامه. تبصره 5: رفع اشکال تنها مربوط به کاربری سیستم بوده و اعمال تغییرات در محصول را شامل نمی شود.
  • 5-7) خدمات پشتیبانی در محدوده زمانی قید شده در ماده 3، بجز مواردی که هزینه‌های آن ها در قرارداد قید شده، رایگان خواهد بود.

ماده 6- تعهدات کارفرما

  • 6-1) خریدار متعهد می‌شود تمامی زیر ساخت های لازم از جمله اینترنت با سرعت کافی و سیستم های کامپیوتری مناسب برای بهره برداری از محصول را مهیا نماید.
  • 6-2) در صورت بروز هرگونه اشکال در روند عادی اجرای برنامه بویژه در مواردی که عملکرد و یا گزارشات برنامه مطابق با روند عادی و مورد انتظار نباشد، کارفرما متعهد است در اولین فرصت شرکت را در جریـان امر قرار دهد.
  • 6-3) کارفرما پس از فراگیری آموزش‌های اولیه موظف به حفاظت از اطلاعات کاربری خود بـوده و در صورت عدم استفاده از دستورالعمل های آموزشی ذکر شده، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • 6-4) در زمان پایان مدت پشتیبانی، کارفرما متعهد است مراتب را جهت تمدید قرارداد پشتیبانی به کارفرما اعلام نماید. (در صورت عدم درخواست بمدت 1 ماه سامانه بصورت معلق خواهد بود و بعد از فرجه داده شده اطلاعات کاملا پاک می شود)
  • 6-5) کارفرما متعهد می گردد کتباً نماینده‌ای را بعنوان مدیر سیستم یا کاربر محصول به شرکت معرفی نماید و در صورت تغییر مدیر سیستم نیز، مراتب را کتباً به شرکت اعلام نماید. شرایط پیشنهادی برای مدیر سیستم شامل موارد زیر می‌باشد: - تسلط به شبکه‌های کامپیوتری - آشنایی با سخت افزارهای کامپیوتری - آشنایی با نرم‌افزارهای کاربردی - ترجیحاً دارای تحصیلات در زمینه کامپیوتر
  • 6-6) کارفرما متعهد می گردد که برای دریافت هرگونه سرویس و خدمات خارج از چارچوب قرارداد پشتیبانی، مستقیماً با بخش فروش شرکت هماهنگی های لازم را انجام دهد.
  • 6-7) درصورتیکه کارفرما از اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگری هرگونه خدمات سخت افزاری، نرم افزاری یا مشاوره‌ای را خارج از چارچوب این قرارداد دریافت نماید که بطور مستقیم و یا غیر مستقیم بر روی عملکرد و یا محتوای اطلاعاتی محصول تاثیرگذار باشد، درصورتیکه هماهنگی های کتبی لازم با بخش فروش صورت نگرفته باشد، شرکت هیچگونه مسئولیتی را در این رابطه نخواهد پذیرفت.

ماده 7- فسخ قرارداد

در صورت بروز هرگونه اختلاف، حل اختلاف به عهده هیئتی متشکل از نمایندگان دو شرکت خواهد بود که در صورت عدم موفقیت، مراجع قانونی ذی صلاح مرجع حل اختلاف خواهند بود.

ماده 8 - نسخ قرارداد

این قرارداد در 8 ماده، به زبان فارسی و در دو نسخه تنظیم گردیده و کلیه نسخ و صفحات آن که مهمور شده به مهر و امضای طرفین باشند، دارای اعتبار یکسان و برابر می باشند.