امکانات بصورت محدود و تصادفی نمایش داده می شود.
افزودن طرف حساب ها با اکسل و تفکیک مشتری و تامین کننده
تعریف انبار های مختلف به همراه سطح دسترسی به کاربران
ثبت انواع فرم رسید (خرید، برگشت از فروش، مرجوعی و ...)
ورود اطلاعات اولیه از طریق اکسل به همراه موجودی اولیه
نمایش موجودی های لحظه ای کالا بر اساس کاردکس تعدادی و ریالی
ثبت انواع فرم حواله (فروش، برگشت از خرید، ضایعات و ...)
تعریف میزان حداقل و حداکثر موجودی کالا ها به صورت مجزا
چند واحدی کالا با ضرایب و نمایش موجودی بر اساس واحد دوم
تعریف نوع فرم
انتخاب انبار تک واحدی یا دو واحدی
ارسال حواله ها به پست الکترونیک طرف حساب یا افراد دیگر
از رده خارج کردن کالا
تعریف گروه بندی کالا تا سه سطح به همراه بارکد
ثبت فعالیت های کاربران در سامانه
ثبت محل استقرار کالا های موجود
امکان ارسال فرم های انبار به تلگرام، واتس اپ و فکس
گزارش گیری ورود و خروج هر کالا در بازه زمانی مشخص
انبارگردانی و مغایرت گیری
ریالی کردن انبار (انبار ریالی)
ثبت فرم های ورود و خروج به کمک اکسل
تعریف یک سطح بندی خاص برای شروع انبارگردانی
گزارش فرم ها بر اساس فیلتر تاریخ، طرف حساب، انبار و ...
بارگزاری عکس و تصویر برای کالا ها
فایل آموزشی به صورت فیلم و PDF در نرم افزار
گزارش از موجودی منفی و کالا هایی که به حداقل و حداکثر رسیده
لیست سفارش خرید و ارسال لیست برای مامور خرید
نمایش کالا های موجود در همه انبار ها
تعریف کاربران به همراه سفارشی سازی سطح دسترسی آن ها
تعریف موجودی اول دوره و آخر دوره ی سیستمی
نصب وب سرویس پیام کوتاه
درخواست کالا از انبار (زیر سیستم نرم افزاری خرید و تدارکات)
تعریف انواع واحد ها اعم از کیلوگرم، متر، لیتر، عدد و ...
تعریف روش قیمت گذاری کالا بر اساس میانگین، LIFO و FIFO
تعریف انبار امانی به همراه توضیحات
ساخت فرم ها با اکسل
کاردکس ریالی کالا
تعریف مشتریان و طرف حساب و گزارش حواله و رسید آن ها
دریافت خروجی از اطلاعات بر پایه اکسل، PDF، چاپ
کاردکس تعدادی کالا
ارائه تنظیمات سربرگ جهت چاپ انواع فرم های انبار
تولید بارکد و چاپ بارکد
تعریف دوره کاری
قیمت گذاری در فرم ورود
تعریف کالا بدون بارکد
انتقال کالا بین انبار ها (فرم انبار به انبار)
تهیه گزارش از کالاهای پر مصرف و کم مصرف
گزارش فروش
در صورتی که نام و برند شما به اشتباه ثبت شده است. با پشتیبانی تماس بگیرد.
در صورتی که با مطالعه این صفحه پاسخ سوالات خود را دریافت نکرده اید، به لینک های زیر بروید
در صورتی که نیازمند امکانات خاص تری هستید، می توانید برای طراحی یک سایت فروشگاهی اختصاصی با شرکت دات نرم افزار تماس بگیرید.
بعد از تهیه پلن مورد نظر می توانید دسته بندی و کالاهای خود را با اکسل وارد فروشگاه خود کنید. همچنین در کنار این روند درخواست های دامنه، ای نماد و درگاه خود را ثبت و پیگیری کنید. بعد از دریافت موارد لازم به ما انتقال داده و روی فروشگاه شما فعال سازی خواهیم کرد.
در صورت تمایل می توانید پلن و فروشگاه خود را به موارد بیشتری مجهز کنید.
دامنه Domain (به نام شما و می تواند .ir-.com-.online-.org و .... باشد.)
پنل پیامکی (از شرکت های ارایه دهنده سرویس پیامکی میتوانید به نام خودتان تهیه و بصورت دوره ای پنل آن را شارژ کنید. از پنل برای ارسال ثبت نام مشتریان و خرید های آن ها استفاده می شود.)
ای نماد Enamad (لازمه دریافت درگاه اینماد است که از طریق سایت اینماد می توانید درخواست کنید. اینماد اعتماد مشتریان شما را افزایش می دهد.)
درگاه اینترنتی (شما می توانید از هر بانکی درخواست درگاه اینترنتی دهید. همچنین می توانید از درگاه های واسط کمک بگیرید)
گواهینامه امنیتی ssl (با توجه به الگوریتم جدید مرورگر کروم ssl در روند خرید شما بسیار تاثیر گذار است که می توانید انواع مختلف آن را بررسی و خریداری کنید)
هاست فضای بیشتر برای بلاگ (اگر بصورت هفتگی یا روزانه مقاله می نویسید و به کمک محتوای متنی می خواهید سئو خود را بالا نگه دارید نیازمند فضای بیشتری خواهید بود)
حتما! تمامی موارد جانبی به نام خود شما ثبت خواهد شد.
البته. فروش آنلاین در هر بستری نیازمند مدیریت است. همچنین داشتن سایت و درگاه معتبر اطمینان مشتریان شما را بالا می برد. علاوه بر آن می توانید تمامی روش های فروش مانند سایت، اینستاگرام، واتس اپ، ایتا، حضوری، تلفنی و ... را در این سامانه ثبت و به تفکیک گزارش بگیرید. اینطوری از موجودی لحظه ای هر کالا نیز با خبر خواهید بود.
پروسه خرید تا راه اندازی سایت و مدیریت آن برای شما نهایتا تا یک ساعت انجام خواهد شد. اما گرفتن اینماد و درگاه اینترنتی و نصب آن شاید یک هفته زمان ببرد که در این میان می توانید کالاهایتان را دسته بندی و با عکس و متن و قیمت مناسب وارد سیستم کنید.
بله. شما برای مدیریت این سیستم به دانش برنامه نویسی نیاز ندارید. تنها روش استفاده این سیستم که بسیار آسان است را از ویدئو آموزشی آموزش ببینید و دسته بندی کالاهای خود به همراه موجودی و قیمت آن آماده کنید.
در فروشگاه آنلاین روزی 2 مرتبه بک آپ گیری انجام می شود. همچنین می توانید از تمامی فاکتورها، کالاها و موجودی ها، مشتریان و ... خروجی اکسل تهیه کنید.
شما می توانید از طریق پورتال مشتریان وارد شده و تیکت (پیام) ارسال کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02186024604 تماس حاصل فرمایید.